eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki › Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <l275qf$s4f$1@mx1.internetia.pl>
    <524729fa$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1309282134520.3852@quad> <l28o2u$rrv$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <l28o2u$rrv$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    Date: Sun, 29 Sep 2013 11:30:17 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 25
    Message-ID: <5247f3c6$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.95.23
    X-Trace: 1380447174 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1211 83.31.95.23:51325
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:728774
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:l28o2u$rrv$1@mx1.internetia.pl...
    >
    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1309282134520.3852@quad...
    >> On Sat, 28 Sep 2013, Robert Tomasik wrote:
    >>
    >> 2. Termin odpowiedzi.
    >> Przecież to jest jasne, że to sklep określa ten termin!
    >> Nie ma możliwości żeby im powiedzieć "odpowiedź ma być
    >> za trzy dni, bo piątego dnia jadę na miesiąc na wczasy".
    >> Nic ich to nie obchodzi.
    >
    > Nie chodzi o skrócenie terminu tylko o uniemożliwienie jego
    > wydłużenia ! Ale akurat to jest najmniej istotne bo zwykle
    > sklepy jednak się tego terminu ustawowego trzymają (na zasadzie:
    > pismo leży u nas od środy, trzeba było sobie przyjść).

    Prawo dość wyraźnie normuje sposób doręczenia oświadczenia woli i
    pozostawianie go w przypadkowym miejscu raczej nei znajduje uznania w
    oczach sądów, o ile zobowiązany zna właściwy adres i nie umówił się z
    klientem na odbiór tego oświadczenia w sklepie. Zresztą taka praktyka jest
    dla sklepu mocno ryzykowna, bo jakby co, to będzie musiał udowodnić, że
    odpowiedź leżała przed upływem terminu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1