eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki › Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Data: 2013-09-30 08:32:46
    Temat: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 28 Sep 2013, Robert Tomasik wrote:

    > Wysłać pocztą. :-) Ale jeszcze lepszy numer, to próbować wręczyć przed
    > kamerą, a jak nie wezmą, to uznać, że było skutecznie doręczone

    A to zgoda, z dokładnością do faktu że statystyczny klient nie jest
    przygotowany na taką wersję, a przy okazji możliwością kolejnego
    wątku na temat skuteczności zakazu filmowania ;)
    (napisałem "skuteczności", nie dopuszczalności :P)

    > Niezgodność towaru? - 15 dni i reklamacja uznana automatycznie.

    Owszem.
    Ale to sklep decyduje, czy odpowie w 4, 13 czy 25 dniu.
    A to że odpowiedź w 13 i 25 dniu powoduje różne skutki prawne
    to już był inny punkt programu ;)

    > No to poprzedniej wzmianki już zupełnie nie rozumiem.

    Bardzo prosto.
    Nie masz możliwości wpłynięcia na to, czy sklep postanowi
    odpowiedzieć np. w 17 dniu.
    Odniosłem się literalnie do uwagi - to, że taka wersja
    "urządza klienta" to jedno, to że sklep MOŻE tak zechcieć
    zrobić to drugie i zupełnie odrębne.

    pzdr, Gotfryd