eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja › Re: reklamacja
  • Data: 2006-02-10 23:30:28
    Temat: Re: reklamacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 10.02.2006 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:
    > sg napisał(a):
    >> kupiłem odtwarzacz mp3, ale nie miał polskiej instrukcji, wiem, że mogę
    >> jej zażądać na podstawie odpowiednich przepisów, a sklep pewnie powie,
    >> że jej nie ma i nie będzie, wtedy mogę zażądać obniżenia ceny i oddania
    >> mi części pieniędzy za niepełnowartościowy towar, oni pewnie się na mnie
    >> wypną, więc mogę skierować sprawę do sądu... ale czy muszę to robić w
    >> miejscu siedziby firmy ?

    Dlaczego akurat w miejscu siedziby firmy?

    > Załóżmy że odtwarzacz kosztował 400 zł.
    > Ile i dlaczego odjął byś sobie z ceny za brak instrukcji? To dlaczego
    > dotyczy uzasadniania podanej przez ciebie kwoty.
    > Bo według mnie brak instrukcji obsługi nie zmienia towaru w
    > niepełnowartościowy. Czyli możesz sobie odjąć koszt papieru.

    No chyba nie az tak lekko. W pewnych okolicznosciach brak zrozumialej
    instrukcji moze silnie obnizac funkcjonalnosc towaru. Czy akurat tu, to
    nie wiem.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1