eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja › Re: reklamacja
  • Data: 2006-02-11 00:13:55
    Temat: Re: reklamacja
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski napisał(a):
    > Dnia 10.02.2006 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:
    >> sg napisał(a):
    >>> kupiłem odtwarzacz mp3, ale nie miał polskiej instrukcji, wiem, że mogę
    >>> jej zażądać na podstawie odpowiednich przepisów, a sklep pewnie powie,
    >>> że jej nie ma i nie będzie, wtedy mogę zażądać obniżenia ceny i oddania
    >>> mi części pieniędzy za niepełnowartościowy towar, oni pewnie się na mnie
    >>> wypną, więc mogę skierować sprawę do sądu... ale czy muszę to robić w
    >>> miejscu siedziby firmy ?
    >
    > Dlaczego akurat w miejscu siedziby firmy?

    bo takie informacje znalazlem na stronie federacji konsumentow, wiec sie
    pytam

    >
    >> Załóżmy że odtwarzacz kosztował 400 zł.
    >> Ile i dlaczego odjął byś sobie z ceny za brak instrukcji? To dlaczego
    >> dotyczy uzasadniania podanej przez ciebie kwoty.
    >> Bo według mnie brak instrukcji obsługi nie zmienia towaru w
    >> niepełnowartościowy. Czyli możesz sobie odjąć koszt papieru.
    >
    > No chyba nie az tak lekko. W pewnych okolicznosciach brak zrozumialej
    > instrukcji moze silnie obnizac funkcjonalnosc towaru. Czy akurat tu, to
    > nie wiem.
    >

    tutaj to nie mam nic po polsku, menu w odtwarzaczu jest tez nie po
    polsku i moge nie wiedziec jak sie to uzywa

    sg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1