eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja › Re: reklamacja
  • Data: 2006-02-10 23:19:05
    Temat: Re: reklamacja
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Johnson napisał(a):
    > sg napisał(a):
    >
    >> kupiłem odtwarzacz mp3, ale nie miał polskiej instrukcji, wiem, że
    >> mogę jej zażądać na podstawie odpowiednich przepisów, a sklep pewnie
    >> powie, że jej nie ma i nie będzie, wtedy mogę zażądać obniżenia ceny i
    >> oddania mi części pieniędzy za niepełnowartościowy towar, oni pewnie
    >> się na mnie wypną, więc mogę skierować sprawę do sądu... ale czy muszę
    >> to robić w miejscu siedziby firmy ?
    >>
    >
    > Załóżmy że odtwarzacz kosztował 400 zł.
    > Ile i dlaczego odjął byś sobie z ceny za brak instrukcji? To dlaczego
    > dotyczy uzasadniania podanej przez ciebie kwoty.
    > Bo według mnie brak instrukcji obsługi nie zmienia towaru w
    > niepełnowartościowy. Czyli możesz sobie odjąć koszt papieru.
    >
    >

    A jeśli chodzi o kwotę, to myślę, że uczciwie by było zażądać obniżenia
    o tyle ile będzie mnie kosztowało przetłumaczenie instrukcji na polski.

    sg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1