eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja › Re: reklamacja
  • Data: 2006-02-12 01:21:18
    Temat: Re: reklamacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 12.02.2006 Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał/a:
    > Sun, 12 Feb 2006 08:00:06 +0800, *Marcin Debowski*
    ><news:6da2c3-76u.ln1@ziutka.router> napisał(a):
    >> Oczywiście, że nie ma. Ale patrząc na determinację inicjatora wątku, kto
    >> wie czy to się tak nie skończy. Pobudek na wszeli wypadek nie oceniam.
    >> Jeśli FK nie pomoże to też nie zostanie nic innego jak sąd.
    > FK napewno pomoże, bo w Polsce każdy produkt elektroniczny, czy AGD itp musi
    > posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Do głupich głośników Creative,
    > czy ciśnieniomierza jest nawet dołączona - w kilkunastu językach (w tym
    > polski).

    To jest akurat MZ w kompetencji Inspekcji Handlowej. Rolą FK jest głównie
    pomoc prawna i mediacyjna. Sami z siebie nie mają żadnej władzy która
    wymusi na sprzedawcy takie a nie inne rozwiązanie. Do FK warto się zwrócić
    bo często już sam ich autorytet może zadziałac. A jak nie zadziała to
    zapewne FK zaproponuje sprzedawcy sąd polubowny, na który ten ostatni
    wcale nie musi się zgadzać. A jeśli się nie zgodzi to juz tylko zostaje
    Sąd Powszechny.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1