eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja › Re: reklamacja
  • Data: 2006-02-12 14:18:00
    Temat: Re: reklamacja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    sg wrote:
    > Takie małe pytanie:
    > kupiłem odtwarzacz mp3, ale nie miał polskiej instrukcji, wiem, że mogę
    > jej zażądać na podstawie odpowiednich przepisów, a sklep pewnie powie,
    > że jej nie ma i nie będzie, wtedy mogę zażądać obniżenia ceny i oddania
    > mi części pieniędzy za niepełnowartościowy towar, oni pewnie się na mnie
    > wypną, więc mogę skierować sprawę do sądu... ale czy muszę to robić w
    > miejscu siedziby firmy ?

    A tak szczerze i po krasnoludzku: na prawdę brak polskiej instrukcji tak
    straszliwie ogranicza ci możliwość korzystania z tego sprzętu, czy
    zwyczajnie pieniaczysz i/lub cwaniakujesz?

    Bo tak formalnie to zasadniczo możesz tylko złożyć donos lub próbować
    zwrócić sprzęt powołując się na rękojmię lub ten zapis o zwrocie w ciągu
    10 dni (przy sprzedaży poza siedzibą firmy).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1