  • 1. Data: 2007-02-26 03:22:16
    Temat: regulamin pracy
    Od: "uid" <u...@W...gazeta.pl>

    Czy zapis w wewnętrznym regulaminie pracy o treści: "W czasie trwania umowy o
    pracę pracownik może podjąć pracę w innym zakładzie pracy tylko za zgodą
    pracodawcy", jest zgodny z obowiązującym prawem? Dodam, że nie dotyczy mnie
    art. 101.1. (zakaz konkurencji w czasie trwania stosunku pracy); nic nie
    podpisywałem, a w samej umowie o pracę jest zapis o tajemnicy przedsiębiorstwa.

  • 2. Data: 2007-02-26 08:22:38
    Temat: Re: regulamin pracy
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    Moim zdaniem nie. Regulamin reguluje reguły obowiazujace w pracy np.
    pracy miedzy zespolowej. A w tym wypadku wykracza poza sprawy zwazane
    z wykonywana praca. Ja by sie tym przepisem nie przejmowal.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-02-26 09:47:59
    Od: Olgierd <n...@o...bblog.pl>

    Dnia Mon, 26 Feb 2007 03:22:16 +0000, uid napisał(a):

    > Czy zapis w wewnętrznym regulaminie pracy o treści: "W czasie trwania
    > umowy o pracę pracownik może podjąć pracę w innym zakładzie pracy tylko
    > za zgodą pracodawcy", jest zgodny z obowiązującym prawem?

    Wyłącznie jeśli ma podstawę w przepisach prawa. Ale tam gdzie taka
    sytuacja jest, nie ma regulaminów pracy... ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 4. Data: 2007-02-26 15:48:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ertjp8$5jg$1@inews.gazeta.pl uid <u...@W...gazeta.pl>
    pisze:

    > Czy zapis w wewnętrznym regulaminie pracy o treści: "W czasie trwania
    > umowy o pracę pracownik może podjąć pracę w innym zakładzie pracy tylko
    > za zgodą pracodawcy", jest zgodny z obowiązującym prawem?
    W każdym razie nie obowiązuje.

    --
    Jotte