  • 1. Data: 2007-02-25 23:01:57
    Temat: Zastrzezenie nazwy
    Od: TastyB<w...@i...pl>

    Dla wielu moj problem bedzie pewnie blachy i smieszny ale dla mnie jest on wazny
    ponad miare...

    Jakis czas temu zebralam grupe ludzi i kierowalam nimi w internecie. Nazwalam
    sie przykladowo ABC gdzie rozszezenie skrotu brzmialo powiedzmy A Be Ce. Mam
    swoja strone internetowa i forum oraz mam pare domen ktore maja w swej nazwie
    skrot ABC.

    Niedawno osoba z mojej grupy odeszla i postanowila zlozyc inne ABC. Teraz
    pytanie: gdzie zarejestrowqac moja nazwe tak aby tamta osoba nie miala prawa
    uzywac mojej nazwy. Nazwa ta ma swoja dobra renome a ta osoba ja psuje...

    Prosze o pomoc, pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-26 09:46:53
    Temat: Re: Zastrzezenie nazwy
    Od: Olgierd <n...@o...bblog.pl>

    Dnia Sun, 25 Feb 2007 23:01:57 +0000, TastyB napisał(a):

> [...]
    > Teraz pytanie: gdzie zarejestrowqac moja nazwe tak aby tamta osoba nie
    > miala prawa uzywac mojej nazwy. Nazwa ta ma swoja dobra renome a ta

    Jeśli myślisz o jakimś znaku towarowym itd. to przejdź się do rzecznika
    patentowego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==