  • 1. Data: 2007-08-05 11:25:19
    Temat: [pyt] wycofanie zwolnienia lekarskiego
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanie odnośnie "wycofania" zwolnienia lekarskiego.
    Wczoraj [sobota] małżonka była u lekarza i dostała zwolnienie lekarskie
    udało się jej "dogadać" aby Pan doktor wystawiła zwolnienie od poniedziałku.
    W dniu dzisiejszym można powiedzieć, że żona cudownie wyzdrowienia
    i chciała by iść do pracy .
    Teraz moje pytanie jak to załatwić, aby czasami zwolnienie nie poszło do
    ZUS-u ??
    Te zwolnienie co ma do pracy to sama wycofa.
    Pozdrawiam
    Wojt@s

  • 2. Data: 2007-08-05 12:17:09
    Temat: Re: [pyt] wycofanie zwolnienia lekarskiego
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    Wojt@s napisał(a):
> [...]
    > ZUS-u ??
    > Te zwolnienie co ma do pracy to sama wycofa.

    skoro otrzymała wczoraj, to jeszcze chyba nie zaniosła? więc jak chce je
    wycofać? po prostu nie zanosi, a ładnie będzie zadzwonić do przychodni i
    powiedzieć, że się nie skorzystało, więc i oni nigdzie go nie przekażą

    tak przynajmniej raz ja zrobiłam i w przychodni usłyszałam - dziękujemy,
    oczywiście

  • 3. Data: 2007-08-05 13:09:22
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Wojt@s" <W...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > ZUS-u ??
    > Te zwolnienie co ma do pracy to sama wycofa.

    Dopóki pracodawca nic nie wie może iść do pracy.
    Jak się w pracy wygada, że ma zwolnienie, to pracowdawca nie powinien
    dopuścić jej do pracy.

  • 4. Data: 2007-08-05 18:14:21
    Od: "retina" <f...@w...onet.pl>

    Lekarz wysyła swój oryginał zwolnienia do ZUS-u zawsze w ciągu 7 dni od
    wystawienia. Prawdopodobnie nie zdążył więc tego jeszcze zrobić. Należy
    zgłosić się do lekarza ze swoją zieloną kopią zwolnienia, a on wtedy anuluje
    oryginał i 2 wystawione kopie i już anulowane wyśle do ZUS-u (nie będą brane
    pod uwagę, ale wysłane być muszą).
    Pozdrawiam,
    G.