    From: Klara Bemol <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [pyt] wycofanie zwolnienia lekarskiego
    Date: Sun, 05 Aug 2007 14:17:09 +0200
    Sender: h...@x...jgora.dialog.net.pl

    Wojt@s napisał(a):
    > Witam,
    > mam pytanie odnośnie "wycofania" zwolnienia lekarskiego.
    > Wczoraj [sobota] małżonka była u lekarza i dostała zwolnienie lekarskie
    > udało się jej "dogadać" aby Pan doktor wystawiła zwolnienie od poniedziałku.
    > W dniu dzisiejszym można powiedzieć, że żona cudownie wyzdrowienia
    > i chciała by iść do pracy .
    > Teraz moje pytanie jak to załatwić, aby czasami zwolnienie nie poszło do
    > ZUS-u ??
    > Te zwolnienie co ma do pracy to sama wycofa.
    > Pozdrawiam
    > Wojt@s

    skoro otrzymała wczoraj, to jeszcze chyba nie zaniosła? więc jak chce je
    wycofać? po prostu nie zanosi, a ładnie będzie zadzwonić do przychodni i
    powiedzieć, że się nie skorzystało, więc i oni nigdzie go nie przekażą

    tak przynajmniej raz ja zrobiłam i w przychodni usłyszałam - dziękujemy,
    oczywiście