  • 1. Data: 2007-08-04 15:28:24
    Temat: Poświadczenie bezpieczeństwa
    Od: PaBLo <g...@g...pl>

    Witam

    Mam takie pytanie, ponieważ być może przyszły pracodawca wymaga pewnego
    dokumentu, a mianowicie "Kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego do
    dostępu do informacji niejawnych o klauzuli Poufne"... gdzie można
    uzyskać takie poświadczenie ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-04 15:56:49
    Temat: Re: Poświadczenie bezpieczeństwa
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sat, 04 Aug
    2007 17:28:24 +0200, PaBLo zeznał(a):

    zerknij na stronę ABW

  • 3. Data: 2007-08-04 16:06:53
    Od: PaBLo <g...@g...pl>

    stern pisze:

    > zerknij na stronę ABW

    Yhyym... no tak, coś piszą o tym, ale nadal nie wiem, gdzie ja takie coś
    mogę uzyskać, czy w ogóle mogę...

  • 4. Data: 2007-08-04 16:29:17
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sat, 04 Aug
    2007 18:06:53 +0200, PaBLo zeznał(a):

    > Yhyym... no tak, coś piszą o tym, ale nadal nie wiem, gdzie ja takie coś
    > mogę uzyskać, czy w ogóle mogę...

    u nich możesz uzyskac, ale nie sądzę, aby pracodawca wymagał przed
    podjęciem pracy ;)

    Czy w ogóle możesz, to nie wiem, ABW jest od sprawdzania ;)

  • 5. Data: 2007-08-04 16:32:23
    Od: PaBLo <g...@g...pl>

    stern pisze:
> [...]
    > podjęciem pracy ;)
    >
    > Czy w ogóle możesz, to nie wiem, ABW jest od sprawdzania ;)

    Jest to praca w biurze we wojsku. Najlepiej złoże bez tego lub ew.
    zapytam się skąd ja mam taki świstek wziąć ;)

    Dzięki wielkie ;)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-08-04 16:39:43
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sat, 04 Aug
    2007 18:32:23 +0200, PaBLo zeznał(a):

    > Jest to praca w biurze we wojsku. Najlepiej złoże bez tego lub ew.
    > zapytam się skąd ja mam taki świstek wziąć ;)

    No wlasnie
    We wojsku to sie slucha przelozonych, a nie szpera na wlasną reke. :D

  • 7. Data: 2007-08-04 20:07:40
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "PaBLo" <g...@g...pl> napisał
    > Jest to praca w biurze we wojsku. Najlepiej złoże bez tego lub ew.
    > zapytam się skąd ja mam taki świstek wziąć ;)

    Po odpowiednim przeszkoleniu taki dokument zostanie Ci wydany.
    Na przykładzie zaświadczeń o niekaralności:
    prywatny przedsiębiorca zwykle żąda takiego papierka od kandydata do
    pracy, bo jego wydanie kosztuje. Instytucje takie jak wojsko sprawdzają
    na własny koszt i własnymi metodami, bo inaczej przecież nie mogą -
    kwestia zaufania ;)

    M.

  • 8. Data: 2007-08-05 11:27:10
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "PaBLo" <g...@g...pl> napisał
    > Jest to praca w biurze we wojsku. Najlepiej złoże bez tego lub ew. zapytam
    > się skąd ja mam taki świstek wziąć ;)

    Jeśli chodzi o wojsko, to od sprawdzenia było WSI a nie ABW, a teraz to
    pewnie następca prawny WSI czyli AKW.

  • 9. Data: 2007-08-05 21:19:17
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    Wydaje je na wniosek pracodawcy ABW. musisz poddać się mało ciekawej
    procedurze sprawdzającej.
    Nie kazdy pracodawca będzie uprawniony do wystąpienia o poścwiadczenie
    bezpieczeństwa.
    Musi to być pracodawca pozsiadający zorganizowanypion ichrony informacji
    niejawnej i pełnomocnika d.s. ochorny informacji niejawnej.
    To on pośredniczy w tej procedurze. Zgłasza do ABW i odbiera od nich
    potweirdzenie pozwalające wydać Ci poświadczenie bezpieczęństwa.
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2007-08-06 04:18:24
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Sun, 5 Aug 2007 23:19:17 +0200, od Jackare :

    > Zgłasza do ABW i odbiera od nich
    > potweirdzenie pozwalające wydać Ci poświadczenie bezpieczęństwa.

    i najważniejsze: ABW wydaje tylko opinię i mimo negatywnej opinii
    pracodawca może zadecydować o dopuszczeniu cie do informacji niejawnych.

    Na pytanie dlaczego otrzymałeś opinię negatywną nie otrzymasz odpowiedzi.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net