  • 1. Data: 2002-02-06 13:22:21
    Temat: psie kupki
    Od: "Agata" <m...@t...pl>

    Witam,
    Otrzymałam właśnie telefon ze straży miejskiej, iż są skargi na mnie i na
    mojego pieska, ponieważ nie wychodzę z psem na smyczy tylko puszczam go by
    sobie pobiegał. Wiem nawet komu się to nie podoba, ale to inna sprawa.
    Strażnik pouczył mnie iż powinnam sprzątać psie odchody. I to mnie
    zastanawia. Czy mam obowiązek sprzątania po moim piesku? Proszę o odpowiedź,
    to istotne dla mnie.
    Agata

  • 2. Data: 2002-02-06 14:00:27
    Temat: Re: psie kupki
    Od: "Sylvia I." <s...@h...pl>

    Agata napisał(a) w wiadomości: ...
    >Witam,
    >Otrzymałam wła?nie telefon ze straży miejskiej, iż s? skargi na mnie i na
    >mojego pieska, ponieważ nie wychodzę z psem na smyczy tylko puszczam go by
    >sobie pobiegał. Wiem nawet komu się to nie podoba, ale to inna sprawa.
    >Strażnik pouczył mnie iż powinnam sprz?tać psie odchody. I to mnie
    >zastanawia. Czy mam obowi?zek sprz?tania po moim piesku? Proszę o
    odpowiedĄ,
    >to istotne dla mnie.

    Hi!

    A co jeśli będzie trzeba, to wyrzucisz biednego pieska na ulicę??

    Już jakiś czas temu wprowadzono odpowiednie przepisy regulujące te
    sprawy. Nakładają one na właściciela zwierzaka pewne obowiązki m. in.
    sprzątanie kupek po swoich pupilach, a SM-owcy mieli go egzekwować. Ale jak
    to wżyciu, przepisy sobie, a życie sobie i pieski, i inne stworzonka dalej
    załatwiają swoje potrzeby na trawnikach, chodnikach czy piaskownicach gdzie
    bawią się dzieci, a ich własciciele przechodzą nad tym do "porządku
    dziennego".
    Nawet kiedyś była akcja rozdawania torebek i łopatek - niestety do mnie
    niedotarła. Nawet nie wiem czy teraz gdzieś można dostać taki "sprzęt"
    gratisowo.
    --
    Sylvia I. --> GG; 2671393
    :)

  • 3. Data: 2002-02-06 14:07:52
    Od: "Agata" <m...@t...pl>

    > Nawet kiedyś była akcja rozdawania torebek i łopatek - niestety do
    mnie
    > niedotarła. Nawet nie wiem czy teraz gdzieś można dostać taki "sprzęt"
    > gratisowo.

    Pan strażnik oznajmił mi, że odpowiednie woreczki są do nabycia w sklepie
    zoologicznym:-) Może jakby było tak jak na zachodzie, że taki "sprzęt" jest
    przy prawie każdym słupie, to i my byśmy tego przestrzegali.
    Dodam, że po moim piesku, tak jak po swoim dziecku - wszystko sprzątnę i
    pupkę nawet z radością umyję:)) Tylko jaki sens, jeśli sprzątając "swoją"
    kupkę, patrzysz gdzie by tu nogę postawić by się nie wpakować w sąsiada
    kupkę.
    Pozdrawiam Agata
    (ale temat:)))

  • 4. Data: 2002-02-06 14:41:01
    Od: "Sylvia I." <s...@h...pl>

    > Tylko jaki sens, je?li sprz?taj?c "swoj?"
    >kupkę, patrzysz gdzie by tu nogę postawić by się nie wpakować w s?siada
    >kupkę.

    A to już kwestia naszego społeczeństwa.
    W pierwszej chwili chciałam napisać, że ktoś musi dać przykład ale znam
    taką jedną właścicielkę czworonoga (z mojego bloku), która zaraz po wejściu
    tych przepisów chodziła z torebką i łopatką, i sprzątała po swoim piesku,
    ale będąc obiektem tanich drwin i śmiechu zaprzestała tej praktyki. Niestety
    nikt z posiadaczy psów nie przyłączył się do niej. I prawo pozostało martwe
    (chyba).

    ps.
    Pozostaje nam jedynie spoglądać pod nogi i nie wpuszczać dzieci do
    zafajdanych piaskownic.
    --
    Sylvia I. --> GG; 2671393
    :)

  • 5. Data: 2002-02-06 14:41:03
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Agata" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > pupkę nawet z radością umyję:)) Tylko jaki sens, jeśli sprzątając
    "swoją"
    > kupkę, patrzysz gdzie by tu nogę postawić by się nie wpakować w sąsiada
    > kupkę.

    To zrób sąsiadowi taki prezent jak ktoś Tobie. I cała okolica w efekcie
    tego łańcuszka stanie się piękniejsza i czystsza. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 6. Data: 2002-02-06 15:05:39
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > Strażnik pouczył mnie iż powinnam sprzątać psie odchody. I to mnie
    > zastanawia. Czy mam obowiązek sprzątania po moim piesku? Proszę o

    Wiem jedno jak widze jak wlasciciele swoich zwierzakow wyprowadzaja je na
    powietrze i czekaja az taki milusinski zalatwi swoje potrzeby po czym sobie
    ida to malo mnie krew nie zaleje i czasemmam taka ochote przy...
    wlascicelowi tak zeby w te odchody wpatl swoja piekna twarzyczka i neich
    zobaczy jakie to mile ...

    A tak na marginesie to panstwo powinno chyba wprowadzic podatek dodatkowy na
    wlascicieli tych zwierzakow od sztuki .. i za te kase wynajac sprzatajacego
    te odchody wtedy byly by spore kozysci:
    - dodatkowe etaty
    - czysciej w kolo
    - zmniejszenie przemocy na tle "odchodow"
    i pwnie sporo jeszcze ...

    Jedno mnie dziwi czy posiadacze zwierzakow nie maja za grosz ambicji
    przyzwoitosci godnosci i mnozyc by tak sporo ... ale czy to trudno
    posprzatac po czworonogu ???

    Na koniec ktos mi powie moze co by sie stalo gdyby:

    Ide sobie chodnikiem ida sobie mlodociani maja pieska oczywiscie nie na
    smyczy bez kaganca .. i ten piesek d mnie doskakuje .. chce mnie ugrysc a
    conajmniej obszczekuje mnie cyz jak takiemu psu skrece kark lub conajmniej
    kopne w szczeke az dostanie trwalego urazu w wyniku czego padnei to jakies
    tego konsekwencje poniose .. zalozyc moge ze prosilem wlasciciela o to by
    przywolal swego pupila do porzadku .. nie pomagalo ..

    Pozdrawiam
    AJA

    P.S. Ja lubie zwierzaki niech sobie nikt nei mysli ze tylko bym kopal te
    biedne czworonogi .. ale taki czworonog musi wiedziec gdzie jest jego
    miejsce ...

  • 7. Data: 2002-02-06 15:06:25
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    (..)
> [...]
    >załatwiają swoje potrzeby na trawnikach, chodnikach czy piaskownicach gdzie
    >bawią się dzieci, a ich własciciele przechodzą nad tym do "porządku
    (..)
    IMHO wspomniane przepisy wymagają pilnej nowelizacji.
    Tragiczna sytuacja panuje zwłaszcza na terenach wiejskich, gdzie
    dzieci często bawią się na podwórkach po których biegają kury,
    kaczki a nawet większa gadzina.

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2002-02-06 15:45:13
    Od: c...@m...com (Leszek Niedziela)

    On Wednesday, February 6, 2002, at 04:06 , ppinq wrote:

> [...]
    > Tragiczna sytuacja panuje zwłaszcza na terenach wiejskich, gdzie
    > dzieci często bawią się na podwórkach po których biegają kury,

    Nie na temat: na podwórkach niech biegają luzem psy jak dinozaury i walą
    kupy wielkości ruskiego telewizora (i gryzą przechodzących).
    Interesujące: każdy wie, że wyrzucenie papierka na ulicę jest
    zachowaniem nagannym, a jednocześnie niekiedy (zdawałoby się) kulturalni
    właściciele piesków nie widzą nic zdrożnego w umieszczeniu tamże
    śmierdzącego gówna.

    pozdrawiam
    Leszek Nie

  • 9. Data: 2002-02-06 15:48:10
    Od: Grzegorz Górecki <g...@z...com.pl>

    Witam

    Użytkownik "Sylvia I.":

    [...]

    > Już jakiś czas temu wprowadzono odpowiednie przepisy regulujące
    > te sprawy. Nakładają one na właściciela zwierzaka pewne obowiązki
    > m. in. sprzątanie kupek po swoich pupilach[....]

    Konkrety poproszę. Jakie 'odpowiednie przepisy'?

    --
    pozdr
    Gregg

  • 10. Data: 2002-02-06 16:29:36
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Feb 2002 14:22:21 +0100, "Agata" <m...@t...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >mojego pieska, ponieważ nie wychodzę z psem na smyczy tylko puszczam go by
    >sobie pobiegał. Wiem nawet komu się to nie podoba, ale to inna sprawa.

    A tak BTW, to jak puszczas sobie pieska luzem, to nie zdziw się jak pewnego dnia
    zapłacisz za to mandacik. Albo piesek nie wróci do domu, bo go Straż Miejska
    zabierze.

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/