  • From: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: psie kupki
    Date: Wed, 6 Feb 2002 16:05:39 +0100

    > Witam,
    > Otrzymałam właśnie telefon ze straży miejskiej, iż są skargi na mnie i na
    > mojego pieska, ponieważ nie wychodzę z psem na smyczy tylko puszczam go by
    > sobie pobiegał. Wiem nawet komu się to nie podoba, ale to inna sprawa.
    > Strażnik pouczył mnie iż powinnam sprzątać psie odchody. I to mnie
    > zastanawia. Czy mam obowiązek sprzątania po moim piesku? Proszę o
    odpowiedź,
    > to istotne dla mnie.

    Wiem jedno jak widze jak wlasciciele swoich zwierzakow wyprowadzaja je na
    powietrze i czekaja az taki milusinski zalatwi swoje potrzeby po czym sobie
    ida to malo mnie krew nie zaleje i czasemmam taka ochote przy...
    wlascicelowi tak zeby w te odchody wpatl swoja piekna twarzyczka i neich
    zobaczy jakie to mile ...

    A tak na marginesie to panstwo powinno chyba wprowadzic podatek dodatkowy na
    wlascicieli tych zwierzakow od sztuki .. i za te kase wynajac sprzatajacego
    te odchody wtedy byly by spore kozysci:
    - dodatkowe etaty
    - czysciej w kolo
    - zmniejszenie przemocy na tle "odchodow"
    i pwnie sporo jeszcze ...

    Jedno mnie dziwi czy posiadacze zwierzakow nie maja za grosz ambicji
    przyzwoitosci godnosci i mnozyc by tak sporo ... ale czy to trudno
    posprzatac po czworonogu ???

    Na koniec ktos mi powie moze co by sie stalo gdyby:

    Ide sobie chodnikiem ida sobie mlodociani maja pieska oczywiscie nie na
    smyczy bez kaganca .. i ten piesek d mnie doskakuje .. chce mnie ugrysc a
    conajmniej obszczekuje mnie cyz jak takiemu psu skrece kark lub conajmniej
    kopne w szczeke az dostanie trwalego urazu w wyniku czego padnei to jakies
    tego konsekwencje poniose .. zalozyc moge ze prosilem wlasciciela o to by
    przywolal swego pupila do porzadku .. nie pomagalo ..

    Pozdrawiam
    AJA

    P.S. Ja lubie zwierzaki niech sobie nikt nei mysli ze tylko bym kopal te
    biedne czworonogi .. ale taki czworonog musi wiedziec gdzie jest jego
    miejsce ...