    From: "Sylvia I." <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: psie kupki
    Date: Wed, 6 Feb 2002 15:41:01 +0100

    > Tylko jaki sens, je?li sprz?taj?c "swoj?"
    >kupkę, patrzysz gdzie by tu nogę postawić by się nie wpakować w s?siada
    >kupkę.

    A to już kwestia naszego społeczeństwa.
    W pierwszej chwili chciałam napisać, że ktoś musi dać przykład ale znam
    taką jedną właścicielkę czworonoga (z mojego bloku), która zaraz po wejściu
    tych przepisów chodziła z torebką i łopatką, i sprzątała po swoim piesku,
    ale będąc obiektem tanich drwin i śmiechu zaprzestała tej praktyki. Niestety
    nikt z posiadaczy psów nie przyłączył się do niej. I prawo pozostało martwe
    (chyba).

    ps.
    Pozostaje nam jedynie spoglądać pod nogi i nie wpuszczać dzieci do
    zafajdanych piaskownic.
    --
    Sylvia I. --> GG; 2671393
    :)