    From: "Sylvia I." <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: psie kupki
    Date: Wed, 6 Feb 2002 15:00:27 +0100

    Agata napisał(a) w wiadomości: ...
    >Witam,
    >Otrzymałam wła?nie telefon ze straży miejskiej, iż s? skargi na mnie i na
    >mojego pieska, ponieważ nie wychodzę z psem na smyczy tylko puszczam go by
    >sobie pobiegał. Wiem nawet komu się to nie podoba, ale to inna sprawa.
    >Strażnik pouczył mnie iż powinnam sprz?tać psie odchody. I to mnie
    >zastanawia. Czy mam obowi?zek sprz?tania po moim piesku? Proszę o
    odpowiedĄ,
    >to istotne dla mnie.

    Hi!

    A co jeśli będzie trzeba, to wyrzucisz biednego pieska na ulicę??

    Już jakiś czas temu wprowadzono odpowiednie przepisy regulujące te
    sprawy. Nakładają one na właściciela zwierzaka pewne obowiązki m. in.
    sprzątanie kupek po swoich pupilach, a SM-owcy mieli go egzekwować. Ale jak
    to wżyciu, przepisy sobie, a życie sobie i pieski, i inne stworzonka dalej
    załatwiają swoje potrzeby na trawnikach, chodnikach czy piaskownicach gdzie
    bawią się dzieci, a ich własciciele przechodzą nad tym do "porządku
    dziennego".
    Nawet kiedyś była akcja rozdawania torebek i łopatek - niestety do mnie
    niedotarła. Nawet nie wiem czy teraz gdzieś można dostać taki "sprzęt"
    gratisowo.
    --
    Sylvia I. --> GG; 2671393
    :)