  • 1. Data: 2002-02-06 11:21:05
    Temat: Porządek na działce
    Od: "Leszczu" <l...@g...pl>

    Witam,
    mam następujący problem:
    Naprzeciwko mnie znajduje się działka należąca do Urzędu Dróg i Mostów a
    dzierżawiona przez jakąś kobiecinę. Jest tam "domek" (rudera po trzech
    pożarach, babka zawsze dzwoni po Straż i szlocha, że jej się dom pali...) i
    wielki, WIELKI burdel.

    Jakie kroki polecacie aby się jej dobrać do dupy, bo mam firmę w domu i nie
    jest to zbyt dobra wizytówka interesu?

    Dzięki za rady i pozdrawiam.
    --
    Leszczu
    Faaaaaaajny fanklub www.onlyway.prv.pl

  • 2. Data: 2002-02-08 00:54:30
    Temat: Re: Porządek na działce
    Od: Zbig.Drwiega <b...@b...norka>

    W artykule <a3r3fb$lm1$1@news.tpi.pl> Leszczu napisal(a):

> [...]
    > wielki, WIELKI burdel.
    >
    > Jakie kroki polecacie aby się jej dobrać do dupy, bo mam firmę w domu i nie

    Weź ta kobiecinę do swojej firmy, jako burdel-mamę.
    Jej burdel jak najbardziej do ciebie pasuje.
    A poważnie.
    Jej dupa, jej burdel.Tobie nic do tego.
    Ty sobie posadź winogrona.

    --