  • 1. Data: 2002-02-06 12:11:27
    Temat: Mieszkanie komunalne
    Od: "Okrzem" <p...@i...pl>

    Witam!
    Mieszkam z rodziną w mieszkaniu komunalnym. "Właścicielem" (czy jak to się
    nazywa? - główny najemca) jest moja mama.
    Niedługo moi domownicy się wyprowadzają, zostaję tylko ja.
    I teraz zastanawiam się czy istnieje możliwość "przepisania" mieszkania na
    mnie?
    Proszę o podpowiedź.
    Agata

  • 2. Data: 2002-02-06 13:45:24
    Temat: Re: Mieszkanie komunalne
    Od: "Sqra" <A...@w...pl>

> [...]
    > Niedługo moi domownicy się wyprowadzają, zostaję tylko ja.
    > I teraz zastanawiam się czy istnieje możliwość "przepisania" mieszkania na

    istnieje

    a swoja droga moze ktos wie jakie przepisy reguluja najmowanie takichze
    wlasnie mieszkan ?

    sqra

  • 3. Data: 2002-02-06 13:53:14
    Od: "Agata" <m...@t...pl>

    Zapraszamy Pana Gwidon`a S. Naskrent do dyskusji :-))
    Wydaje się, że zadając pytanie grupie-myślimy o ww Panie.
    Pozdrowienia i podziękowania dla Pana.
    Agata