  • 71. Data: 2013-03-18 12:20:56
    Temat: Re: przyjęcie, zaksięgowanie faktury i odmowa jej zapłaty
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > O twojej konkretnej umowie nie zamierzam dyskutować. EOT

    Dokladnie. Bo temat wyczerpany. W obydwu przypadkach mamy racje.
    Dyskusja byla zas jalowa, bo kazdy pisal o "swoim" przypadku.

  • 72. Data: 2013-03-18 12:24:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2013 12:20, Mr. Misio pisze:

    > Dokladnie. Bo temat wyczerpany. W obydwu przypadkach mamy racje.
    > Dyskusja byla zas jalowa, bo kazdy pisal o "swoim" przypadku.

    Tylko ja na temat, a ty o czymś innym.

  • 73. Data: 2013-03-18 12:32:46
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Tylko ja na temat, a ty o czymś innym.

    Nie nie - ja na temat, a ty o czyms innym ;)

    (ogolnie kwestia sporna stalo sie... na jaki temat piszemy i dlaczego
    moj/twoj jest sluszny/niesluszny)

    A temat jak widzisz jest:

    "przyjęcie, zaksięgowanie faktury i odmowa jej zapłaty"

  • 74. Data: 2013-03-18 12:34:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2013 12:32, Mr. Misio pisze:

    > A temat jak widzisz jest:
    >
    > "przyjęcie, zaksięgowanie faktury i odmowa jej zapłaty"

    ...dla przypadku inicjatora wątku.

  • 75. Data: 2013-03-18 13:05:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mr. Misio napisa?(a):

    > Czyli powinni zaplacic, tak? :)

    Płatność jest cześcią Umowy a podatki wg zapisów faktury ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"