  • 1. Data: 2013-03-16 17:06:02
    Temat: falszywa diagnoza czy to przestepstwo?
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Znajomy byl u specjalisty ktory po badaniach stwierdzil ze ten ma w 45%
    zatkane zyly w nogach co trzeba operowac a koszt tego min 10000 pln.
    Ten znajomy poszedl dla pewnosci do innego lekarza ktory rowniez go
    zbadal i stwierdzil ze niema zatkanych zyl co potwierdzil na pismie.Czy
    ten pierwszy lekarz chcial tylko zarobic czy moze mogl sie pomylic?CZy
    moze to jest przestepstwo?

  • 2. Data: 2013-03-16 17:20:16
    Temat: Re: falszywa diagnoza czy to przestepstwo?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal wrote:
> [...]
    > zbadal i stwierdzil ze niema zatkanych zyl co potwierdzil na pismie.Czy
    > ten pierwszy lekarz chcial tylko zarobic czy moze mogl sie pomylic?CZy

    a masz to na papierze?
    Bo jak nie masz, to dalsza dyskusja jest zbedna.
    Nigdy mu nie udowodnisz ze tak powiedzial.

    natomiast jak masz to na papierze, a z posiadanej przez niego
    dokumentacji to nie wynika, to po drugie jest to proba wyludzenia, a po
    pierwsze narazenia zycia i zdrowia.

    Niech idzie do porzadnego angiologa. Jak sie załapie na kolejke NFZ to
    mu to zrobią za darmo.

  • 3. Data: 2013-03-16 17:38:26
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-03-16 17:06, Michal pisze:
> [...]
    > zbadal i stwierdzil ze niema zatkanych zyl co potwierdzil na pismie.Czy
    > ten pierwszy lekarz chcial tylko zarobic czy moze mogl sie pomylic?CZy
    Trzeba by teraz wrócić do tego pierwszego, żeby diagnozę potwierdził na
    piśmie i dopiero wtedy zaczynać sprawę.

    Maciek

  • 4. Data: 2013-03-16 17:40:47
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Am 16.03.2013 17:20, schrieb witek:
> [...]
    ma na papierze te wyniki i zaprzeczenie tych wynikow

  • 5. Data: 2013-03-16 18:26:55
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Michal" <m...@i...pl> wrote in message
    e.net...
    > ma na papierze te wyniki i zaprzeczenie tych wynikow

    to wypadaloby isc do trzeciego...

  • 6. Data: 2013-03-16 20:40:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-16 17:06:02 +0100, Michal <m...@i...pl> said:

    > Znajomy byl u specjalisty ktory po badaniach stwierdzil ze ten ma w 45%
    > zatkane zyly w nogach co trzeba operowac a koszt tego min 10000 pln.

    Diagnoza A.

    > Ten znajomy poszedl dla pewnosci do innego lekarza ktory rowniez go
    > zbadal i stwierdzil ze niema zatkanych zyl co potwierdzil na pismie.

    Diagnoza B.
    A co powiedział trzeci lekarz?

    > Czy ten pierwszy lekarz chcial tylko zarobic czy moze mogl sie pomylic?

    Mógł. Ten drugi też.

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2013-03-17 08:29:49
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Uzytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    e.net...
    > Znajomy byl u specjalisty ktory po badaniach stwierdzil ze ten ma w 45%
    > zatkane zyly w nogach

    Co oznacza ze przez pozostale 55% srednicy zyly przeplywa krew.

    > Ten znajomy poszedl dla pewnosci do innego lekarza ktory rowniez go zbadal
    > i stwierdzil ze niema zatkanych zyl co potwierdzil na pismie.

    Co oznacza ze nie ma zyl w 100% zatkanych, czyli takich przez które krew
    wogóle nie plynie.

    pozdr

  • 8. Data: 2013-03-17 13:49:15
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Am 16.03.2013 18:26, schrieb m4rkiz:
    > "Michal" <m...@i...pl> wrote in message
    e.net...

    > to wypadaloby isc do trzeciego...

    moze i tak

  • 9. Data: 2013-03-17 13:49:19
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Am 17.03.2013 08:29, schrieb Danusia:
> [...]
    >
    > Co oznacza ze przez pozostale 55% srednicy zyly przeplywa krew.

    > Co oznacza ze nie ma zyl w 100% zatkanych, czyli takich przez które krew

    ale podobno przy tych 45% musi byc natychmiast operowane.

  • 10. Data: 2013-03-17 13:49:22
    Od: Michal <m...@i...pl>

    Am 16.03.2013 20:40, schrieb Bydlę:

    > Diagnoza A.

    > Diagnoza B.
    > A co powiedział trzeci lekarz?

    > Mógł. Ten drugi też.

    Byc moze mogl sie pomylic ale tutaj wydaje mi sie ze chcial zarobic co
    jest skurwsynstwem gdyby tak byo i taki lekarz powinien stracic uprawnenia