  • 61. Data: 2013-03-18 10:43:11
    Temat: Re: przyjęcie, zaksięgowanie faktury i odmowa jej zapłaty
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2013 10:41, Mr. Misio pisze:

    > Dlaczefo wyciales ten maly fragment po "bo" (za ciecie cytatow to nie
    > badzo jest jak uznac)
    >
    > :]

    Bo mnie nie interesuje.

  • 62. Data: 2013-03-18 10:44:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2013 10:40, Mr. Misio pisze:

    > Gubisz watek czy ja zgubilem czy probujesz mna zmanipulowac? :)
    >
    > Brak _odmowy_

    Jeden pies.

    > Do tego czasu jest pelna akceptacja, bo...
    > ...tak jest w umowie

    Ty tak twierdzisz.

    > A robi coś (C)
    > B placi za cos (C) na podstawie faktury od A
    >
    > skoro wiec
    > B nie zglasza zastrzezen co do C
    > B nie zglasza zastrzezen co do faktury

    > B ma wypelnic reszte umowy - zaplacic.

    Nie.

  • 63. Data: 2013-03-18 10:44:54
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Bo mnie nie interesuje.

    Tylko, ze tam jest o umowie, ktora okresla kto i komu i za co i dlaczego
    placi :>

    Najistotniejszy fragment.

  • 64. Data: 2013-03-18 10:46:34
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Jeden pies.

    > Ty tak twierdzisz.

    Nie. Tak twierdzi umowa.

    > Nie.

    Ok. Zaczne zawierac umowy tak jak piszesz. Zlece wykonanie, przyjme,
    przyjme fakture,rozlicze, ale nie musze nikomu nic placic. :)

    Czy jednak przyznasz sie, ze sie zagalopowales? :)

  • 65. Data: 2013-03-18 10:49:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2013 10:46, Mr. Misio pisze:

    > Nie. Tak twierdzi umowa.

    Jaka, k*.*a umowa?!?!?!

    Co mnie obchodzi jakie ty umowy zawierasz? Równie dobrze możesz mieć
    klauzulę, że płatność jest wymagana nawet jeśli usługa jeszcze nie jest
    dostarczona!

    [ciach]

    > Czy jednak przyznasz sie, ze sie zagalopowales? :)

    Raczej tobie się pochrzaniła twoja konkretna umowa z zasadami ogólnymi.

  • 66. Data: 2013-03-18 10:51:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2013 10:44, Mr. Misio pisze:

    > Tylko, ze tam jest o umowie, ktora okresla kto i komu i za co i dlaczego
    > placi :>
    >
    > Najistotniejszy fragment.

    Nie interesuje mnie twoja konkretna umowa. Mowa jest o sytuacji ogólnej.

  • 67. Data: 2013-03-18 10:54:01
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Jaka, k*.*a umowa?!?!?!

    No ta umowa, miedzy stronami.

    > Co mnie obchodzi jakie ty umowy zawierasz? Równie dobrze możesz mieć
    > klauzulę, że płatność jest wymagana nawet jeśli usługa jeszcze nie jest
    > dostarczona!

    Moze miec.

    > [ciach]

    > Raczej tobie się pochrzaniła twoja konkretna umowa z zasadami ogólnymi.

    Jakie, k*.*a zasady umowne?!?!?! Skoro jest umowa? :>

    W trakcie calego pisania az do teraz nie zglosiles zastrzezen, ze nie
    piszemy o umowie, o ktorej za kazdym razem wspominam :>

  • 68. Data: 2013-03-18 10:55:08
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Nie interesuje mnie twoja konkretna umowa. Mowa jest o sytuacji ogólnej.

    Nie interesuje mnie sytuacja ogolna. Mowa jest o sytuacji z umową.

  • 69. Data: 2013-03-18 11:16:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2013 10:54, Mr. Misio pisze:

    > W trakcie calego pisania az do teraz nie zglosiles zastrzezen, ze nie
    > piszemy o umowie, o ktorej za kazdym razem wspominam :>

    Śledź wątek.

  • 70. Data: 2013-03-18 11:17:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2013 10:55, Mr. Misio pisze:

    > Nie interesuje mnie sytuacja ogolna. Mowa jest o sytuacji z umową.

    O twojej konkretnej umowie nie zamierzam dyskutować. EOT