  • 71. Data: 2013-05-19 22:57:42
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 19.05.2013 22:03, Marek Dyjor wrote:

    > dlaczego nie jest wprost powiedziane na końcu: "nie wasz forsy zdychasz"

    no nie mam, zlodzieje mi zabieraja...

    zen.aspx

  • 72. Data: 2013-05-19 22:58:34
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 19.05.2013 22:10, Marek Dyjor wrote:

    > cudo panie.. ;)

    > jeździł co nie zmienia faktu że to był złom.

    obecnie nie jezdza ani si enie produkuje polonezow...

    ...i jakos nie widac zeby je zastapiono czyms innym, polskim...

    zen.aspx

  • 73. Data: 2013-05-19 23:04:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 16.05.2013 10:32, J.F pisze:

    > A w twojej wersji co by wyszlo ?
    > Pani sie spotyka z roznymi panami, w kawiarniach, w domach, w mieszkaniach,
    > wchodzi z torebka, wychodzi z reklamowka, pan potem wygrywa przetarg,
    > wiec na pewno w reklamowce byla gotowka ..

    Na pewno? Udowodnij.

    Pieniądze, także gotówkę, da się śledzić.

    Tylko trzeba się postarać.

  • 74. Data: 2013-05-19 23:16:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hiki o! wrote:

    > obecnie nie jezdza ani si enie produkuje polonezow...
    >
    > ...i jakos nie widac zeby je zastapiono czyms innym, polskim...

    bo i po co?

    ile znasz węgierskich samochodów, portugalskich, irlandzkich, fińskich,
    greckich, tureckich itd...

  • 75. Data: 2013-05-19 23:20:58
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 19.05.2013 23:16, Marek Dyjor wrote:

    > bo i po co?
    >
    > ile znasz węgierskich samochodów,

    nie znam, ale jakos sytuacja gosp. wegier to nie to do czego chcialbym
    rownac

    > portugalskich,

    j.w.

    > irlandzkich,

    nie mam zdania...

    > fińskich,

    ci maja nokie i ikee

    > greckich,

    tak jak wegry....

    > tureckich itd...

    Toyota ;)

    A teraz - dlaczego francuzi, niemcy, a nawet włosi moga miec swoja mysl
    techniczna a my nie?

    ja rozumiem, ze tobie, konsumentowi, to najwygodniej kupic z importu i
    wcale sobie nie zawracasz glowy tym, ze to nie u nas produkowane.

    zen.aspx

  • 76. Data: 2013-05-19 23:29:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hiki o! wrote:
    > A teraz - dlaczego francuzi, niemcy, a nawet włosi moga miec swoja
    > mysl techniczna a my nie?

    bo przed wojną byli rozwiniętymi przemysłowymi pańśtwami a my nie?

    bo my przed wojną byliśmy zapyziałym rolniczym krajem, który dopiero sie
    zbierał do biegu.
    Być może gdyby II WW nie wybuchła to też byśmy produkowali samochody i inne
    urządzenia.

    Wojna wszytsko przerwała a komuna udupiła.

    > ja rozumiem, ze tobie, konsumentowi, to najwygodniej kupic z importu i
    > wcale sobie nie zawracasz glowy tym, ze to nie u nas produkowane.

    pierdolisz...

    mogę spokojnie kupić różne produkty produkowane u nas czy samochody czy
    sprzet elektroniczny.

  • 77. Data: 2013-05-20 08:03:29
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-19 21:59, Marek Dyjor pisze:
    > tylko drogi filozofie wiesz chyba że 100% wolności nie ma...

    Błędem jest sądzić, że możliwe jest wprowadzenie 100% wolnego rynku.
    Tego się zwyczajnie nie da zrobić. Jednak warto do tego dążyć. Postawić
    sobie za cel...

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 78. Data: 2013-05-20 08:10:19
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-19 22:04, Marek Dyjor pisze:
    > "nie masz kasy, zdychasz i twoje dzieci też"

    Żyjemy w takich czasach, że ciężko jest sobie wyobrazić, że robotnik
    mógłby ze swojej pensji bez problemu utrzymać 4-osobową rodzinę.
    Do tego właśnie doprowadzili socjaliści swoim "opiekuńczym prawem".
    To oczywiście działanie celowe bo dzięki temu można dziś strachem
    kierować masami.
    - jak rozpadnie się unia to grozi nam wojna
    - jak sprywatyzujemy szpitale to ludzie będą umierać na ulicach

  • 79. Data: 2013-05-20 08:12:23
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-05-19 22:57, hiki o! pisze:

    > no nie mam, zlodzieje mi zabieraja...

    Nie tylko Tobie. Markowi też.
    Tyle, że większość po cichu, czego akurat Marek nie widzi.
    Niektórzy widzą.

  • 80. Data: 2013-05-20 08:24:36

    W dniu 16-05-2013 08:30, k...@w...pl pisze:
    > Jest jeszcze Gepard.