  • 11. Data: 2003-01-21 23:59:28
    Temat: Re: przedawnienie faktury za tel. kom.
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j2lX9.139325$TY.1262393@news.chello.at...

    > W takiej sytuacji nie 3 tylko 10 lat !

    Nie ksyc:-(( HaNkA sie dopiero ucy:-(( Na dodatek ma sesje, ktorą
    obleje:-)))))))

    HaNkA NaD KSiĄzKaMi

  • 12. Data: 2003-01-22 00:03:58
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał
    > wiadomości news:b0kapj$fo3$1@news.tpi.pl...
    >
    > W takiej sytuacji nie 3 tylko 10 lat !

    Oczywiście gdyby faktycznie doszło do uznania roszczenia,
    co w opisanym przypadku nie miało miejsca.
    Joker

  • 13. Data: 2003-01-22 06:32:04
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 14. Data: 2003-01-22 09:21:13
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ender" <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe> napisał w
    wiadomości news:b0itsp$jmn$2@news.onet.pl...

    > Poszukaj w prawie telekomunikayjnym ale zdaje mi się że operator ma
    > miesiąc na odrzucenie reklamacji w przeciwnym wypadku uznaje się że
    > reklamacje uznaje.

    W rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 28 września 2001 roku (DzU
    2001_115_1230) jest, że operator na 14 (maksymalnie 30 jeżeli uprzedzi, że
    tyle potrzebuje) na rozpatrzenie reklamacji (wcześniej też tak było -
    chyba). Nic nie ma jednak o tym co jest jak operator się nie wyrobi lub
    oleje. Może specjaliści od doktryny prawa się wypowiedzą (ja jestem
    inżynierem).

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 15. Data: 2003-01-22 09:58:29
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 16. Data: 2003-01-22 10:19:15
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > więc się ucz, zamiast tracić czas na gadanie z obcymi ludźmi :->>>> )

    Ileż można?:-)) Muszę sobie znajdować rozrywki, które mnie na chwilkę
    odprężą bo z powodu ciązy nie mogę nawet tankować hektolitrów kawy a zdarza
    mi sie juz przysypiać nad ksiazkami:-))))
    Poza tym przecież są poprawki.:-)) I komisy:-)))

    HaNkA

  • 17. Data: 2003-01-22 10:24:13
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 18. Data: 2003-01-22 10:43:05
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > : I komisy:-)))

    Uzylam liczby mnogiej mając na myśli całokształt studiów nie zaś jeden
    semestr:-)))

    Czepialski :PPPP

    HaNkA

  • 19. Data: 2003-01-22 21:06:19
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Surowiec napisa_(a):
    > komis_y_???
    > w liczbie mnogiej?
    > możecie mieć dwa komisyjne w jednym semestrze???
    >
    > gdzie jest taka liberalna uczelnia ? :)

    A gdzie jest powiedziane, że liczba komisów jest ograniczona?
    Teoretycznie taki przysługuje Ci, gdy masz uzasadnione zastrzeżenia co
    do formy, przebiegu itp. egzaminu. Możesz mieć takie wobec wszystkich,
    które zdawałeś ;)

    KG

  • 20. Data: 2003-01-23 06:23:35
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    może i możesz ,ale na UAMie nie ma szans (przynajmniej kiedyś nie było :) )