  • 1. Data: 2003-01-20 20:50:40
    Temat: Administracyjne prawo
    Od: "labas" <l...@g...pl>

    Zagadnienie:

    *** Osobowosc publicznoprawna i cywilnoprawna jednostek samorzadu
    terytorialnego. ****

    Ja sie pytam... o co niby k... chodzi?;)

    Jutro mam egzamin, i ze 100 zagadnien nie umiem tego i jeszcze 2:D Tu
    mozecie mi pomoc, w pozostalych 2 niestety juz nic nie pomoze (z
    materialnego - wolne zawody, prawo budowlane). No coz, pozdrawiam, labas

  • 2. Data: 2003-01-21 06:43:50
    Temat: Re: Administracyjne prawo
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : *** Osobowosc publicznoprawna i cywilnoprawna jednostek samorzadu
    : terytorialnego. ****
    :
    : Ja sie pytam... o co niby k... chodzi?;)

    o to, że jednostki samorzadu publicznego mogą działać jako podmioty prawa
    publicznego albo cywilnego.

    : Jutro mam egzamin, i ze 100 zagadnien nie umiem tego i jeszcze 2:D Tu
    : mozecie mi pomoc, w pozostalych 2 niestety juz nic nie pomoze (z
    : materialnego - wolne zawody, prawo budowlane). No coz, pozdrawiam, labas

    nisko nas cenisz, faktycznie nikt nie pomógł :)))

  • 3. Data: 2003-01-21 21:21:44
    Od: Jan Galazka <J...@w...pl>

    On 21 Jan 2003 07:43:50 +0100, Marcin Surowiec wrote:

> [...]
    Eeeee, jakby moze wczesniej rzucil to prawo budowlane i wolne zawody, to by
    sie cos poradzilo, ale tak na ostatnia chwile...
    JG