  • 1. Data: 2003-01-20 18:54:19
    Temat: Czy jezeli ktos ma dwa mieszkania ...
    Od: "Jan Kowalski" <r...@p...onet.pl>

    .. i wplacal w ciagu roku 20002 (co miesiac w obu spoldzielniach, w ktorych
    ma wlasnosciowe, spoldzielcze prawo do lokalu ) na fundusz remontowy okreslo
    ne kwoty to :
    - czy moze to wszystko zsumowac w zeznaniu podatkowym za rok 2002 i odliczyc
    od podatku, uzyskujac tym samym zwrot podatku za rok 2002 w ramach ulgi rem
    ontowej, poniewaz wplacal pieniadze w dwu spoldzielniach, czy tez:

    - moze uzyskac zwrot podatku, w ramach ulgi remontowej, tylko z wplat na fun
    dusz remontowy jednej tylko spoldzielni.

    z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2003-01-20 20:18:28
    Temat: Re: Czy jezeli ktos ma dwa mieszkania ...
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > od podatku, uzyskujac tym samym zwrot podatku za rok 2002 w ramach ulgi rem
    > ontowej, poniewaz wplacal pieniadze w dwu spoldzielniach,

    Wydaje mi się, że tak, ustawa nie ogranicza bowiem tego prawa do jednego
    funduszu lecz wprowadza ograniczenia kwotowe. Zatem mozliwe jest odliczenie kwot
    wydatkowanych na fundusz remontowy w dwóch spółdzielniach.

    Ciacho