  • 51. Data: 2007-03-16 11:44:10
    Temat: Re: przed rozwodem a dziecko
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:etduil$f5c$1@news.onet.pl...

    > Jakim nastepnym razem?:) Nawet majac zerowe doswiadczenie w dzieciach
    > chyba nie zakladasz ze 4latek chodzi w spioszkach?

    boszszsze....
    a czy w taki sposob to tylko spioszki mozna kuic i oszczedzic?
    mozesz tam kupic wszystko (i nie mowie tu tylk o allegro, ale internecie
    ogolnie), od spioszkow po samochod czy dom i przewaznie taniej lub duzo
    taniej, wiec tak czy siak oszczednosci mozna poczynic

  • 52. Data: 2007-03-16 12:02:11
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    On 16 Mar, 12:40, "Angie" <j...@o...eu> wrote:

    > 3. mowimy o alimentach na DZIECKO nie na matke jakbys nie zauwazyl

    Niestety, cos takiego jest jak Yeti.
    Bardzo czesto sa traktowane jako zrodlo utrzymania mamusi.
    Druga sprawa, jesli matka uniemozliwia ojcu wychowywanie dziecka, to
    powinna wziac na siebie rowniez caly ciezar zwiazany z finansami.

  • 53. Data: 2007-03-16 12:06:22
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Onufry Zagłoba" <zagloba@maupa@os.pl> napisał w wiadomości

    >To małżonki czasem traktują alimenty jako
    > zemste.
    > Natomiast czasem wysokość alimentów

    Czasem, czasami. To jeszcze nie powod, zeby kreslic stereotypy. Z drugiego
    bieguna - myslalby kto, ze wszyscy faceci chetnie placa alimenty. A fundusz
    alimentacyjny to pewnie wymysl tych zlych matek:)

    Angie

  • 54. Data: 2007-03-16 12:12:12
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    A czy przypadkiem poinformuje taka paniusia tatę dziecka, że jest chore?
    Może on wolał by zawieźć je taksówką, a nie powierzać jakiejś durnej babie w
    samochodzie? Skąd wiadomo, że mamusia dowiezie dziecko do lekarza?

  • 55. Data: 2007-03-16 12:13:31
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Nie musiała się rozwodzić i naciągać normalnego faceta na swoje chore
    urojenia. Większość was, kobiet, wie, o czym piszę. Wszystkie jesteście
    "dobre".

  • 56. Data: 2007-03-16 12:18:18
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    To po jaką cholerę zabierasz tu głos????

    Ciesz się, że pozbyłaś się kłopotu i nie zawracaj gitary innym. Twoje wywody
    to żywcem wyjęte z sądu stanowisko np. mojej byłej idiotki. Wszystkie tak
    kręcicie, ale na przykład mój syn - mimo braku orzeczenia o ograniczeniu
    praw rodzicielskich - dzięki mamusi, przychodził do mnie w sekrecie, żeby
    ona nie wiedziała. Bo przedstawiła tetę dziecku jako cynicznego łabuza,
    którego obowiązkiem jest dawanie pieniędzy i nie pytanie o resztę. W tej
    chwili syn jest u mnie bardzo często, ja się z tego cieszę, a jego mamusia
    łajdaczy się gdzie może. Mam tylko nadzieję, że w końcu złapie syfa i nauczy
    się, że kto d...ą wojuje - od ..... ginie.

  • 57. Data: 2007-03-16 12:21:48
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Stanowczo popieram. Niech mi sąd odda dziecko, a ja mam gdzieś jej alimenty.
    Nieźle sobie radzę, a ją kłuje w oczy to, że mimo kochasia, i tak gówno jej
    wyszło z rozwodu, bo przegrała sprawę, nie ma kasy, bo nie potrafi zarobić,
    a kochasiowi już się znudziła, więc poszukał sobie innej, ale mamusia mojego
    dziecka jeszcze o tym nie wie. Durne baby.

  • 58. Data: 2007-03-16 12:23:12
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Ty jakaś nie normalna jesteś. Feministka czy jak ?????
    Zastanów się co ty piszesz????

  • 59. Data: 2007-03-16 12:25:06
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Bardzo czesto sa traktowane jako zrodlo utrzymania mamusi.

    Litosci. Sadzisz, ze 250zl to zrodlo utrzymania mamusi?

    Angie

  • 60. Data: 2007-03-16 12:26:14
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie musiała się rozwodzić i naciągać normalnego faceta na swoje chore
    > urojenia.

    Ty chyba jestes z innej bajki:) Kto sie z kim rozwiodl? kto ma chore
    urojenia?

    >Wszystkie jesteście "dobre".

    Zostan gejem:-)

    Angie