    From: "R De" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przed rozwodem a dziecko
    Date: Fri, 16 Mar 2007 13:18:18 +0100

    To po jaką cholerę zabierasz tu głos????

    Ciesz się, że pozbyłaś się kłopotu i nie zawracaj gitary innym. Twoje wywody
    to żywcem wyjęte z sądu stanowisko np. mojej byłej idiotki. Wszystkie tak
    kręcicie, ale na przykład mój syn - mimo braku orzeczenia o ograniczeniu
    praw rodzicielskich - dzięki mamusi, przychodził do mnie w sekrecie, żeby
    ona nie wiedziała. Bo przedstawiła tetę dziecku jako cynicznego łabuza,
    którego obowiązkiem jest dawanie pieniędzy i nie pytanie o resztę. W tej
    chwili syn jest u mnie bardzo często, ja się z tego cieszę, a jego mamusia
    łajdaczy się gdzie może. Mam tylko nadzieję, że w końcu złapie syfa i nauczy
    się, że kto d...ą wojuje - od ..... ginie.