  • 1. Data: 2007-06-29 19:03:17
    Temat: przebudowa balkonu w bloku spoldzielczym
    Od: Rafal Czekiel <c...@v...pl>

    Witam,
    moze mi ktos wyjasnic jak ma sie sprawa z przebudowa balkonu w bloku
    nalezacym do spoldzielni mieszkaniowej?

    jak sprawa wyglada: pewien jegomosc zamurowal wejscie na balkon, a na
    innej scianie wykul nowe. O ile wiem zrobil to bez niczyjej zgody, a jak
    sadze powinien takowa uzyskac jesli nie w spoldzielni mieszkaniowej, to
    chociazby u inspektora nadzoru budowlanego. chyba ze kazdy moze zgarnac
    z ulicy pana Henia ktory takie cos mu zrobi i wszystko bedzie ok ...

    moze mi to ktos wyjasnic?

    pozdrawiam
    Rafal Czekiel

  • 2. Data: 2007-06-30 08:10:14
    Temat: Re: przebudowa balkonu w bloku spoldzielczym
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Rafal Czekiel" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chociazby u inspektora nadzoru budowlanego. chyba ze kazdy moze zgarnac z
    > ulicy pana Henia ktory takie cos mu zrobi i wszystko bedzie ok ...

    nie dosc ze potrzebuje pozwolenia na budowe i wogole sporo papierkow, to i
    jeszcz obowiazkowo zgody spoldzielni, ktora swoja droga raczej takiej nie
    wyda,
    a tak w ogole to odsylam do strony pl.misc.budowanie lub pl.rec.dom tam
    pewniejszych i dokladniejszych informacji ci udziela ;-)

  • 3. Data: 2007-06-30 10:34:15
    Od: Rafal Czekiel <c...@v...pl>

    jarek napisał(a):

    > a tak w ogole to odsylam do strony pl.misc.budowanie lub pl.rec.dom tam
    > pewniejszych i dokladniejszych informacji ci udziela ;-)

    Dzieki:)

    pozdro
    Rafal

  • 4. Data: 2007-06-30 11:43:42
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Przeszkadza Ci?
    Ty tak bezinteresownie złośliwy jesteś od dziecka, czy już na bezzębnej pieniaczej
    starczej ormowskiej emeryturze??
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2007-06-30 14:29:13
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ty tak bezinteresownie złośliwy jesteś od dziecka, czy już na bezzębnej
    > pieniaczej starczej ormowskiej emeryturze??

    mi by przeszkadzalo - bo pomysl ze kazdy by sobie robil co tylko mu sie
    podoba ... np niech twoj sasiad (zalozmy ze mieszkasz w bloku) nad toba
    powiekszy sobie balkon przez dodanie mu metra do przodu i juz masz mniej
    slonca w mieszkaniu . albo ze zamontuje sobie klime taka co bedzie huczala
    tak "troche " glosniej od tzw "szumu ulicy" - bo on mial taki kaprys a to co
    ktos inny mysli np zapienialy pisowczyk/lprerowczyk lub inny tym podobny
    ktory zyje tylko przeszloscia a przyslosc ma w .......
    przepisy sa po to by ich przestrzegac a nie po to by kazdy sobie z nimi
    robil co mu sie podoba

  • 6. Data: 2007-06-30 14:31:52
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    sorki wszystkim .. - ale mnie cos takiego wpienia...

  • 7. Data: 2007-06-30 14:41:25
    Od: Rafal Czekiel <c...@v...pl>

    666 napisał(a):
    > Przeszkadza Ci?
    > Ty tak bezinteresownie złośliwy jesteś od dziecka, czy już na bezzębnej pieniaczej
    starczej ormowskiej emeryturze??
    > JaC

    Zlosliwosci we mnie malo - taka moja praca i dlatego pytam. Mieszkancy
    tego bloku zglaszaja sie do mnie z ta sprawa, bojac sie samemu
    zareagowac. Tutaj spodziewalem sie uzyskac szybka odpowiedz. Za młody na
    emeryture jestem.

    A ty zawsze ublizasz anonimowo czy czasem biezesz odpowiedzialnosc za
    swoje slowa?

    Wlasciciel mieszkania nie chcial rozmawiac. Pytalem w spoldzielni -
    odeslano mnie do insp. nadzoru budowlanego. ten z kolei do spoldzielni
    mnie odeslal...

  • 8. Data: 2007-06-30 15:51:49
    Od: "william" <n...@m...mnie.pl>

    > Wlasciciel mieszkania nie chcial rozmawiac. Pytalem w spoldzielni -
    > odeslano mnie do insp. nadzoru budowlanego. ten z kolei do spoldzielni
    > mnie odeslal...

    W skrócie tak: na przebudowę elementu konstrukcyjnego budynku (a takim jest
    na pewno ściana zewnętrzna) potrzebne jest pozwolenie na budowę. Powiadom na
    piśmie inspektorat nadzoru budowlanego.

  • 9. Data: 2007-06-30 15:52:57
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Rafal Czekiel napisał(a):

    > Wlasciciel mieszkania nie chcial rozmawiac. Pytalem w spoldzielni -
    > odeslano mnie do insp. nadzoru budowlanego. ten z kolei do spoldzielni
    > mnie odeslal...

    To ty jesteś Jarek czy Rafał?
    Pytanie było proste - czy to ci przeszkadza? Czy tylko z bezinteresownej
    sąsiedzkiej złośliwości. Podejrzewam, że przestawione drzwi ci słońca
    nie zasłaniają.
    Właściciel mieszkania nie musi z tobą rozmawiać. Wszyscy cię spławili,
    bo nikt nie lubi bezinteresownych pieniaczy. Podejrzewam, że łatwiej by
    było ci uzyskać pomoc, gdyby coś ci przeszkadzało. A tak...

  • 10. Data: 2007-06-30 16:57:04
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Na pewno to kiedys umrzesz.
    A ściana zewnetrzna może być na przykład scianą wypełniającą w szkielecie.
    JaC

    -----