  • 1. Data: 2007-06-29 17:03:24
    Temat: Miesiąc więzienia dostałem za ten tekst
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    w Niemczech.

    Ten tekst, to była cytowana przeze mnie otrzymana na priva wiadomość kogoś
    innego i zarówno sąd, jak i prokuratura w Niemczech dopuścili się świadomie
    manipulacji, przypisyjąc mi wyrwany z kontekstu krótki cytat, a wyrwali i
    nie udostępnili mi pomimo moich wielokrotnych wniosków całego wątku, w
    którym ten autor najbardziej jechał po Polakach.

    Niech każdy sam oceni, czy wątek ten zasługuje na szczególne potępienie i
    czy się czymś wyróżnia od powszechnie wyrażanych opinii:
    http://groups.google.pl/group/soc.culture.polish/bro
    wse_thread/thread/4fa0a49fafc6efab/d5da38d8f9d84c1c?
    lnk=gst&q=poznajcie+mysli+zydow&rnum=1&hl=pl#d5da38d
    8f9d84c1c

    boukun

  • 2. Data: 2007-06-29 17:17:48
    Temat: Re: Miesiąc więzienia dostałem za ten tekst
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f63f04$11b$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    8f9d84c1c

    > halleluja!
    >
    > moze nastepnym razem sie zastanowisz zanim zaczniesz pisac o zydach

    Dlaczego miałbym się zastanawiać, przecież o Żydach miliony ludzi pisze?
    Pytanie jest inne. Co tam takiego jest zacytowane przeze mnie, co wykracza
    pod ochronę wolności słowa czy poglądów?

    Dlaczego mi nie wolno było cytować czyiś poglądów?

    boukun

  • 3. Data: 2007-06-29 17:20:04
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 4. Data: 2007-06-29 17:23:30
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "boukun" <b...@n...pl> wrote in message
> [...]
    wse_thread/thread/4fa0a49fafc6efab/d5da38d8f9d84c1c?
    lnk=gst&q=poznajcie+mysli+zydow&rnum=1&hl=pl#d5da38d

    Po pierwsze to obraziles narod, nie wazne jaki i nie wazne czym.
    Generalizowales i obraziles. Tak mowic prawa nie masz i bekłeś.
    Po drugie nie ma czegos takiego jak BMW 780SL :P

  • 5. Data: 2007-06-29 17:44:50
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    8f9d84c1c

    > Po pierwsze to obraziles narod, nie wazne jaki i nie wazne czym.

    Nieważne jaki? Czepili się tylko, że Żydów. Nie ważne czym?

    > Generalizowales i obraziles. Tak mowic prawa nie masz i bekłeś.
    > Po drugie nie ma czegos takiego jak BMW 780SL :P

    To nie jest mój tekst, tylko zacytowany list do mnie. Opinie tam zawarte
    mieszczą się w zasadzie wolności słowa. Jeżeli ktoś uważa, że jest to
    nadużycie i poczuł się tym urażony, mógł składać prywatny pozew. Ale nigdy
    tego rodzaju sprawa nie powinna być ścigana z urzędu i to bez występowania
    do biegłych rzeczoznawców.

    boukun

  • 6. Data: 2007-06-29 18:29:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 19:03:24 +0200, boukun napisał(a):

    > Niech każdy sam oceni, czy wątek ten zasługuje na szczególne potępienie

    Wiem jedno. Dostałeś jakieś 10x za mało. Wszyscy mają Cie dosyć,
    popaprańcu. Ciebie i Twoich paranoji.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2007-06-29 20:55:20
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 19:44:50 +0200, boukun napisał(a):

    > Jeżeli ktoś uważa, że jest to
    > nadużycie i poczuł się tym urażony, mógł składać prywatny pozew. Ale
    > nigdy tego rodzaju sprawa nie powinna być ścigana z urzędu i to bez
    > występowania do biegłych rzeczoznawców.

    W zasadzie to masz rację. To sprawa dla psychiatry.
    I tak powinieneś się cieszyć, bo kiedyś po prostu skończyłbyś na palu,
    bez żadnego sądu.
    Społeczeństwo dało ci szansę a ty ją spierdoliłeś.
    I nie wychodź mi z kf!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://www.money.pl/forum/

  • 8. Data: 2007-06-29 21:21:54
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "boukun" <b...@n...pl> wrote in message
    >w Niemczech.

    Nareszcie.
    Jeszcze bardziej był bym zadowolony aby zakazali ci zaśmiecania grup
    dyskusyjnych, ale dobre i to.

  • 9. Data: 2007-06-29 21:33:31
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 16:21:54 -0500, witek napisał(a):

    > Jeszcze bardziej był bym zadowolony aby zakazali ci zaśmiecania grup
    > dyskusyjnych, ale dobre i to.

    Hmmm a jakbyśmy się tak zmówili i wystąpili o ubezwłasnowolnienie tego
    trolla? W sumie przesłanki jakby były... ;0)

  • 10. Data: 2007-06-30 03:00:52
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    boukun pisze:
    > i czy się czymś wyróżnia od powszechnie wyrażanych opinii:

    Moze "powszechnie" w twoim, popierdolonym srodowisku.
    Zwykle nie mam zwyczaju uzywac ponizszych okreslen, ale w tym przypadku
    zrobie wyjatek:
    Jestes malym, zakompleksionym skurwysynkiem, ktory spedza swe zalosne
    zycie na wyszukiwaniu wroga i obarczaniu go swymi niepowodzeniami. No bo
    ktos musi byc winny.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm