  • 1. Data: 2004-04-03 14:46:03
    Temat: prozba o definicje substancji psychoaktywnych
    Od: "Pauletta" <p...@X...onet.pl>

    Witam

    Pierwszy raz pojawiam się na grupie, ale mam nadzieje, ze mi pomożecie.
    Problem mam następujący, do pracy zaliczeniowej potrzebuje obowiązującej w
    Polsce definicji substancji psychoaktywnych. Moglibyście wskazać mi gdzie
    mogłabym ja znaleźć w sieci, bądź tez podać definicje przepisana z formy
    książkowej.
    Co ważne musze mieć podane źródło (niech żyją przypisy) stronę, rok wydania
    itp..

    Z góry dziękuje
    pozdrawiam Pauletta

  • 2. Data: 2004-04-04 13:46:11
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Pauletta" <p...@X...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > książkowej.
    > Co ważne musze mieć podane źródło (niech żyją przypisy) stronę, rok

    Dziewczyno, zyjemy w XXI wieku!! Wpisz w dowolna wyszukiwarke "substancje
    psychoaktywne" i dostaniesz linki do stron z odpowiedzia...

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 3. Data: 2004-04-04 20:33:08
    Od: "Pauletta" <p...@X...onet.pl>

    Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości
    > Dziewczyno, zyjemy w XXI wieku!! Wpisz w dowolna wyszukiwarke "substancje
    > psychoaktywne" i dostaniesz linki do stron z odpowiedzia...
    >

    > --
    > pozdrawiam:-) Marek
    Dzięki za uświadomienie:] Ale jak wiesz(a może nie) w pracach naukowych
    obowiązują jakieś reguły w podawaniu źródeł, to co wypadło mi w google się
    nie nadawało. wiec postanowiłam poprosić o pomoc ludzi, którzy mają większy
    kontakt z DEFINICJAMI PRAWNYMI niż ja.... cóż mój błąd.

    Pozdrawiam gorąco
    Pauletta

    PS: "[...] i dostaniesz linki do stron z odpowiedzią..." Ehh gdyby tylko
    jednego...;) i to tego wymarzonego....

  • 4. Data: 2004-04-05 09:43:19
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

> [...]
    większy
    > kontakt z DEFINICJAMI PRAWNYMI niż ja.... cóż mój błąd.

    poszukaj w ustawie o przeciwdzialaniu narkomanii - tam powinna byc
    definicja.
    mozesz tez zadzwonic do departamentu lekow w ministerstwie zdrowia, ktos Cie
    osiweci z pewnoscia.

    --
    pozdrawiam:-) Marek