  • 1. Data: 2004-04-03 13:58:01
    Temat: Alimenty
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Znalazłem się w takiej sytuacji: żona, bez orzeczonego rozwodu, wniosła
    pozew o alimenty. Pozostawiając na razie kwestię zasadności pozwu i jego
    treść, mam następujące pytanie.
    Istnieje ryzyko, że na posiedzeniu sądu pojawią się teściowie i brat żony,
    jako świadkowie, którzy oczywiście niczego nie widzieli i nie byli
    uczestnikami ewentualnych sporów pomiędzy małżonkami, a którzy już nie raz
    składali fałszywe zeznania przeciwko mnie.

    Czy na posiedzeniu sądu, mogę wnioskować o opróżnienie sali i
    przeprowadzenie posiedzenia bez obecności osób trzecich?

    Czy jeżeli sędzia nie uwzględni mojego wniosku, to mogę wnieść o odroczenie
    posiedzenia w celu przedstawienia swoich świadków?