  • 11. Data: 2005-10-23 10:07:14
    Temat: Re: prowizja od transkacji karta kredytowa
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Otto von Falkenstein napisał/a:
    >A moim zdaniem jak najbardziej. Taka jest oferta sprzedawcy - on nie
    >musi akceptować kart, a skoro klienci chcą nimi zapłacić bo jest im tak
    >wygodnie to niech pokryja koszty tej operacji. Dlaczego to sprzedawca ma
    >byc stratny 2,8%
    O ile w umowie z Polcard/Ecardem/etc. o obsługę transkacji kartami
    płatniczymi zgodził się na pokrywanie prowizji a nie obciążanie nią
    klienta.
    A tak cwaniak chce sobie "dorobić".:-)

    >Wolno mu. Jeżeli akceptacja jakiejs formy płatności generuje dla niego
    >koszty to oczekuje, że ktoś te koszty pokryje.
    Jeśli sam się zgodził na pokrywanie przez siebie, to niech nie dolicza
    innym.

    > Wcale nie musi przyjmować
    > wpłat w inny sposób niz przelewem.
    Owszem, ale jeśli chce przyjmować karty (żeby mieć więcej klientów), to
    niech nie łamie umów z centrum rozliczeniowym.

  • 12. Data: 2005-10-23 11:13:30
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > On wie jedno. Jezeli jakiś przepis, albo postanowienie umowy jest dla
    > człowieka niekorzystne to znaczy, że jest ono nielegalne, niezgodne z
    > konstytucją, sprzczne z prawami człowieka, Strasbourg je uchyli, bo polscy
    > sędziowie to kurwy w togach, a I prezes SN zaklepał polityczny wyrok, a
    > tak w ogóle to jest spisek wielkich korporacji, które kradną pomysły
    > innym, a w USA to byłoby nie do pomyslenia, bo tam decydyją nieprzekupni
    > przysięgli i dlatego MacDOnald jest winien tego, że wrzątek jest gorący,
    > chociaż wiedział, że 900 fajtłapów się poparzyło.

    A zupa byla za slona...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 13. Data: 2005-10-23 11:29:02
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Otto von Falkenstein <F...@g...pl> napisał:

    FUT u...@a...pl za używanie słów wulgarnych!

    Artur Golański

  • 14. Data: 2005-10-23 14:08:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki"
    <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> napisał w wiadomości

    > O ile w umowie z Polcard/Ecardem/etc. o obsługę transkacji kartami
    > płatniczymi zgodził się na pokrywanie prowizji a nie obciążanie nią
    > klienta.
    > A tak cwaniak chce sobie "dorobić".:-)

    To jest sprawa między sklepem a Polcardem. Klient nie może mieć żadnych
    pretensji skoro został poinformowany o kosztach jakie poniesie i
    zaakceptował to.

    > Jeśli sam się zgodził na pokrywanie przez siebie, to niech nie dolicza
    > innym.

    A jeśli inni chcą mu to refundować to co, nie mogą?

  • 15. Data: 2005-10-23 14:14:30
    Od: zly <b...@p...fm>

    Artur Golanski napisał(a):

    > FUT u...@a...pl za używanie słów wulgarnych!

    lol, mamie tez sie poskarzyles?

    marcin

  • 16. Data: 2005-10-23 15:30:22
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    zly <b...@p...fm> napisał:

    >lol, mamie tez sie poskarzyles?
    PWDW ;-)
    (dorośli nie skarżą, ale korzystają z przysługujących im praw
    - w pewnym wieku czlowiek dostrzega tą subtelną różnicę).

    Artur Golański

  • 17. Data: 2005-10-23 17:29:03
    Od: sufa <s...@i...pl>

    Użytkownik wilma napisał:

    > Policz sobie, ile nastepnych jelonkow Citioszusci znajda za ten czas,
    > kiedy Ty zglosisz ze jednak nic nie zrobili.

    ale to przeciez nie bank zawinil, a sprzedawca czyli sklep.

    s.
    --
    sig under construction
    http://yowler.go.pl

  • 18. Data: 2005-10-23 17:34:21
    Od: sufa <s...@i...pl>

    Użytkownik Otto von Falkenstein napisał:

    > I to była oferta, i ty ją przyjałeś.

    oczywiscie.
    zauwaz jednka, ze w 97 albo i wiecej procentach tak sie nie dzieje,
    czyli sprzedawca nie obciaza klienta ta prowizja. dokonujac
    kilku/kulkunastu transakacji zakupu przez siec w miesiacu wpadlem w
    rutyne. zakup->wybor_platnosci->zatwierdzenie->aytoryzacja_k
    arty.
    uwazam, ze sprzdawca pomyslel o takich kilentah i zalozyl ze co ktorys
    nie bedzie uwaznie czytal, tylko postapi tak jak ja. i to ni do konca mi
    sie podoba.
    poza tym masz racje.

    s.
    --
    sig under construction
    http://yowler.go.pl

  • 19. Data: 2005-10-23 18:08:54
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Alek napisał/a:
    >To jest sprawa między sklepem a Polcardem.
    Owszem, ale klient ma prawo poinformować o tym Polcard.

    >Klient nie może mieć żadnych
    >pretensji skoro został poinformowany o kosztach jakie poniesie i
    >zaakceptował to.
    Ale Polcard może i powinien mieć.:-)

    >A jeśli inni chcą mu to refundować to co, nie mogą?
    W tym przypadku muszą.:-)

  • 20. Data: 2005-10-23 19:10:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > W tym przypadku muszą.:-)