  • 1. Data: 2005-10-22 20:07:11
    Temat: koszty procesu
    Od: jutek <j...@o...pl>

    Witam

    Moją ciocię spotkała taka sytuacja. Razem z córką wystąpiły do sądu o
    odszkodowanie za utracone po wojnie mienie. Ciocia jest emerytką a jej
    córka w tamtej chwili była bezrobotna tak jak jej mąż. Starały się o
    zwolnienie z kosztów procesu. Sąd się do tego przychylił. Sprawę przegrały.
    Odwołały się od tej decyzji i odbyła się kolejna rozprawa. Decyzja
    została jednak podtrzymana i dodatkowo zostały obciążone dużymi jak na
    nie kosztami Dotatkowo zmieniła się sytuacja córki Urodziło im się
    dziecko< jednak mąż jest dalej bez pracy

    Co w takiej sytuacji robić? Czy tak może być?

    pozdrawiam

    jutek

  • 2. Data: 2005-10-22 20:17:05
    Temat: Re: koszty procesu
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    jutek napisał(a):
> [...]
    > dziecko< jednak mąż jest dalej bez pracy
    > Co w takiej sytuacji robić? Czy tak może być?

    Zwolnienie od kosztów sądowych nie oznacza zwolnienia od obowiązku
    zwrotu drugiej stronie kosztów procesu, w tym kosztów zastępstwa
    procesowego (adwokata czy radcy prawnego), a zapewne tymi kosztami
    zostały obciążone.

    KG