  • 31. Data: 2006-07-09 16:39:16
    Temat: Re: propaganda?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
    łącznie z zastosowaniem tego co opisuje na nim.

    > Pochwalasz złamanie Art.197KK oraz Art.217KK (a może nawet Art.157KK).
    >
    > Zdajesz sobie sprawę, że zgodnie zinterpretacją przemusia powinieneś
    iść siedzieć?

    badz laskaw mowic 'zdaniem andrzejka ktory NIEUDOLNIE usiluje wysunac
    poprawny wniosek z tego co mowi przemek'

    " Karalność publicznego nawolywania do przestepstwa lub pochwalania go
    przewidziana jest w art 255KK. Jesli nawolywanie takie skierowane jest
    do zindywidualizowanych osob, to wyczerpuje jednoczesnie znamiona
    podzegania do przestepstwa (art 18 ust 2KK). Kwalifikowanym typem tego
    przestepstwa jest nawolywanie do zbrodni (art 255 ust 2KK)
    Pochwalanie przestepstwa moze polegac na pochwalaniu konretnego juz
    popelnionego czynu przestepsnego (np kradziezy dononanej przez X-a) lub
    na wyrazaniu aprobaty popelniania przestepstw sformulowanej
    abstrakcyjnie, np. przez twierdzenie ze dokonywanie kradziezy jest godne
    pochwaly i podziwu. "
    Gardocki

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 32. Data: 2006-07-09 16:54:37
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w:

    > kurde, wychodzi n ajedno, bo jezeli ktos pochwala seks z maloletnim to
    > poplenia przestepstwo z art 255 ust 3 w zwiazku z art 200 czyli jezlei
    > mialo by pochwalanie pedofilli stanowic odrebne przestepstwo to
    > wychodzilo by na jedno. (a to pochawalenie nie bedzie niczym innym jak
    > zachecaniem to popelnienia danego zachowania ktore jest karalne)

    Tylko że rozpowszechnianie np. fikcyjnego komiksu gdzie przedstawia
    się seks z dziećmi nie jest równoznaczne z "pochwalaniem".

    > Tutaj Ziobro sie zapedzil.

    ... Ziobro sam wystąpił kiedyś o zamknięcie serwisu propagującego
    pedofilię wskazując własnie na art. 255.
    http://www.webinside.pl/news/2211
    Tyle że to nie takie proste, ze względów które próbuję Ci od kilku
    postów wytłumaczyć.

    > o udowodnieniu nie rozmawiamy :) to inny temat,

    Chcesz karać bez udowodnienia? ;-)

    No a jak z tym Arsenem? Uważasz, że twórca powinien siedzieć?
    Przecież film pochwala (wręcz gloryfikuje) kradzież.

    > mysle ze dokladna analiza oraz checi doprowadzily by np do udupienia
    > autora strony o pozytywnym pedofilu.

    Jeżeli nie byłoby na niej jawnego pochwalania czynów z art. 200,
    to nie da się, lub będzie to trudne, vide link powyżej.

    Czy teraz rozumiesz, czemu Ziobro chce wprowadzić dodatkowy
    przepis?

    > no to widze ze czepiasz sie slowek :)

    Nie, czepiam się zasady co jest karane a co nie jest.

    > jako czyn pedofilski mialem na mysli, seks z maloletnim ponizej 15 roku
    > zycia

    Aha, a kradzież to "czyn kleptomański"? ;-)

    Krystian

  • 33. Data: 2006-07-09 18:18:18
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    wiadomości news:6ti7o3-ljg.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A co, zdelegalizowani "Mechaniczną Pomarańczę"?

    Qrde, to Mechaniczna jest filmem porno?:) Chyba że nakręcili jakas wersje
    dla bardziej dorosłych:-) A tak serio, to nie sądzę, że ktokolwiek kupując
    dostęp do stronki http://www.screamandcream.com/ czy
    http://www.cruelfamily.com/ lub ogladajac filmy o podobnej tematyce
    rzeczywiscie wierzy, ze ogląda autentyczne sceny gwałtow lub seksu
    kazirodczego. To kwestia umowa - aktorzy udaja, oglądajacy udaja ze w to
    wierzą. Tak samo jak z telefonami typu 0700, gdzie pracuja kobiety o róznej
    aparycji czy wieku ale z odpowiednim głosem, przekonujace dzwoniacego, ze
    wlasnie sciagaja z siebie to czy owo a tak naprawde ukladaja pasjanse :P

    HaNkA

  • 34. Data: 2006-07-09 19:13:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tylko że rozpowszechnianie np. fikcyjnego komiksu gdzie przedstawia
    > się seks z dziećmi nie jest równoznaczne z "pochwalaniem".

    wedlug mnie sa to tresci pornograficzne ...z udzialem.. :) nie czuje sie
    przekonany, gdyby w ustawie bylo napisane tworzenie filmow oraz
    fotografii z udzialem to wtedy jednoznacznie by z tego wynikalo ze musza
    tam sie znalezc zywe dzieci, ale tresci pornograficzne to pojecie bardzo
    szerokie.
    Ale dobra tego tematu juz nie cignijmy

> [...]
    > pedofilię wskazując własnie na art. 255.
    > http://www.webinside.pl/news/2211
    > Tyle że to nie takie proste, ze względów które próbuję Ci od kilku

    sluchalem fargmentow tej strony (czytano w tv) i mam odmienne zdanie.
    Pisalem zreszta o tej stronie na grupie jakis czas temu

    > Chcesz karać bez udowodnienia? ;-)

    oczywiscie ze nie :) ale to inny temat

    > No a jak z tym Arsenem? Uważasz, że twórca powinien siedzieć?
    > Przecież film pochwala (wręcz gloryfikuje) kradzież.

    nie ogladalem filmu, jednak nalezy zauwazyc ze autor odpowiadalby
    na podstawie prawa obowiazujacego w jego panstwie a nie naszym
    a jakie tam obowiazuje nie mam pojecia.

    > Czy teraz rozumiesz, czemu Ziobro chce wprowadzić dodatkowy
    > przepis?

    widzisz, Ziobro niestety bardzo czesto klamie, albo wykazuje sie
    niewiedza, przykaldem tu jest obrona konieczna, serwis mam na
    ukonczeniu, jak zrobie podam link, poczytasz sobie okolo 100 wyrokow SN
    i porownasz z jego 'rewelkami'. Do jego pomyslow podchodze wiec z
    dystansem. A jak widze ze wprowadza cos c juz jest to lekko sie
    'denerwuje'. (np zadoscuczynienia od sprawcy przestepstwa)

    > Aha, a kradzież to "czyn kleptomański"? ;-)

    :)

    P.

  • 35. Data: 2006-07-09 20:31:12
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    A właśnie... Coraz powszechniejsze zjawisko - para dzieciaków poniżej
    piętnastego roku życia rozpoczyna współżycie. Jak to wygląda z punktu
    widzenia kodeksu karnego? :) Obydwoje nawzajem popełniają względem
    siebie przestępstwo? Jako dorośli jeszcze nie mogą odpowiadać, a więc
    jak? Oczywiście czysto teoretycznie, jestem ciekaw jakie jest stanowisko
    prawodawców w takiej sytuacji. :)

  • 36. Data: 2006-07-09 20:41:52
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > jako czyn pedofilski mialem na mysli, seks z maloletnim ponizej 15 roku

    Definicja pedofilii byłą podawana... Czy twoim zdaniem pedofilem jest
    również normalny, "zdrowy" facet, któremu wejdzie do łóżka po imprezie
    dziewczyna, która nie ma 15 lat, a wygląda na znacznie więcej? W końcu
    takie też się zdarzają. Twoim zdaniem to też pedofil, chociaż nigdy w
    życiu nie odczuwał pociągu seksualnego do dzieci?
    A mimo wszystko czyn, którego sie dopuścił jest karalny, ale nie jako
    pedofilia!

  • 37. Data: 2006-07-09 21:49:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > ma udzial

    OK, to przedstaw mi tę małoletnią osobę, która brała udział w takim tekście.

    [ciach]

    > art 255 ust 3 w zwiazku z art 200

    Namawianie i pochwalanie to dwie różne rzeczy.

    W podanych przez ciebie tekstach troll nikogo nie namawiał - tylko
    wyrażał swoją opinię.

  • 38. Data: 2006-07-09 21:50:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > mylisz sie

    Wypowiedź uzasadnij.

    Nadal czekam na przedstawienie dziecka, które brało udział w opisanym
    tekstach.

    Nie. To będzie dowód rzeczowy.

  • 39. Data: 2006-07-09 21:52:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > ?

    Nie wiesz, czym było CzeKa? I nie zdajesz sobie sprawy, że zacytowałeś
    praktycznie motto tej organizacji?

    To dość przerażające.

  • 40. Data: 2006-07-09 21:52:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > chyba jest oczywiste ze chodzi o to by mialy one to na celu,
    > inaczej film przesdtawiajajcy seks z noworodkiem ni epodpadal by po
    > pornografie.

    Przepraszam bardzo, ale to była twoja definicja. Jeśli dla ciebie to
    pornografia, to cię podnieca. CBDO