    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: propaganda?
    Date: Sun, 09 Jul 2006 21:13:09 +0200

    > Tylko że rozpowszechnianie np. fikcyjnego komiksu gdzie przedstawia
    > się seks z dziećmi nie jest równoznaczne z "pochwalaniem".

    wedlug mnie sa to tresci pornograficzne ...z udzialem.. :) nie czuje sie
    przekonany, gdyby w ustawie bylo napisane tworzenie filmow oraz
    fotografii z udzialem to wtedy jednoznacznie by z tego wynikalo ze musza
    tam sie znalezc zywe dzieci, ale tresci pornograficzne to pojecie bardzo
    szerokie.
    Ale dobra tego tematu juz nie cignijmy

    > ... Ziobro sam wystąpił kiedyś o zamknięcie serwisu propagującego
    > pedofilię wskazując własnie na art. 255.
    > http://www.webinside.pl/news/2211
    > Tyle że to nie takie proste, ze względów które próbuję Ci od kilku
    > postów wytłumaczyć.

    sluchalem fargmentow tej strony (czytano w tv) i mam odmienne zdanie.
    Pisalem zreszta o tej stronie na grupie jakis czas temu

    > Chcesz karać bez udowodnienia? ;-)

    oczywiscie ze nie :) ale to inny temat

    > No a jak z tym Arsenem? Uważasz, że twórca powinien siedzieć?
    > Przecież film pochwala (wręcz gloryfikuje) kradzież.

    nie ogladalem filmu, jednak nalezy zauwazyc ze autor odpowiadalby
    na podstawie prawa obowiazujacego w jego panstwie a nie naszym
    a jakie tam obowiazuje nie mam pojecia.

    > Czy teraz rozumiesz, czemu Ziobro chce wprowadzić dodatkowy
    > przepis?

    widzisz, Ziobro niestety bardzo czesto klamie, albo wykazuje sie
    niewiedza, przykaldem tu jest obrona konieczna, serwis mam na
    ukonczeniu, jak zrobie podam link, poczytasz sobie okolo 100 wyrokow SN
    i porownasz z jego 'rewelkami'. Do jego pomyslow podchodze wiec z
    dystansem. A jak widze ze wprowadza cos c juz jest to lekko sie
    'denerwuje'. (np zadoscuczynienia od sprawcy przestepstwa)

    > Aha, a kradzież to "czyn kleptomański"? ;-)

    :)

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".