  • 31. Data: 2005-02-08 14:01:11
    Temat: Re: program typu Trial
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pixel wrote:

    > Tak samo ignorowanie MIME moĹźe byÄ? 'trendy', standard jest standardem.
    > Dla Twojej wiadomoĹ?ci - UTF-8 jest testowo dopuszczone i najpewniej zastÄ?pi
    > ISO.

    Od testów to jest pl.test. W FAQ grupy jest wyraźnie określone, jaki
    standard jest dopuszczony - trzymaj się tego.

  • 32. Data: 2005-02-08 14:12:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No to co?

    No to nic. Czy Ci sie to podoba czy nie, utf-u jest coraz
    wiecej ;)

    j.

    ps. slrn zmacrosowany i literki widac ;P

  • 33. Data: 2005-02-08 14:13:38
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-07 21:47 :

    > Dali jakiś papier, facet podpisał się po prawej stronie kartki, to ja
    > podpisałem się po lewej. Dopóki nie podpisałem to gościu nie chciał oddać
    > kluczyków od samochodu. A teraz jakiś bysio za mną gania i za cholerę nie
    > wiem, o co chodzi...
    Ale ja mówię o tekście po angielsku. Czym innym jest podpisanie umowy po
    polsku, a czym innym po angielsku.
    > A gdyby pytanie brzmiało np. 'do you want to delete all your disk contents
    > before instalation'?

    Co to ma do rzeczy? Skasowałoby mu się. Mi chodzi o to, że umowa
    licencji ma być po polsku (przynajmniej tak napisał kol. WAM w
    <h...@4...com>)
    w.

  • 34. Data: 2005-02-08 14:13:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Od testów to jest pl.test. W FAQ grupy jest wyraźnie określone, jaki
    > standard jest dopuszczony - trzymaj się tego.

    Od kiedy FAQ jest regulaminem okreslajacym zasady zachowania?

    j.

  • 35. Data: 2005-02-08 14:16:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojtek Szweicer napisał(a):

    > Co to ma do rzeczy? Skasowałoby mu się. Mi chodzi o to, że umowa
    > licencji ma być po polsku (przynajmniej tak napisał kol. WAM w

    Ma byc? Poniewaz?

    j.

  • 36. Data: 2005-02-08 14:32:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojtek Szweicer wrote:

    > Co to ma do rzeczy? Skasowałoby mu się. Mi chodzi o to, że umowa
    > licencji ma być po polsku (przynajmniej tak napisał kol. WAM w
    > <h...@4...com>)

    Podstawę prawną poproszę (konkretnie: na to, żeby każdy program dostępny
    na całym świecie poprzez internet musiał mieć licencję po polsku - i czy
    może musi mieć także licencę w np. suahili, czy też nie).

  • 37. Data: 2005-02-08 14:34:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek wrote:

    > Od kiedy FAQ jest regulaminem okreslajacym zasady zachowania?

    Od bardzo, bardzo dawna.

    Jakbyś był choć trochę obyty w usenecie, to byś wiedział, że FAQ grupy
    stanowi właśnie jej regulamin.

  • 38. Data: 2005-02-08 14:52:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Od bardzo, bardzo dawna.
    > Jakbyś był choć trochę obyty w usenecie, to byś wiedział, że FAQ grupy
    > stanowi właśnie jej regulamin.

    Podstawe prawna poprosze.

    j.

  • 39. Data: 2005-02-08 16:07:36
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-08 15:32 :

    > Podstawę prawną poproszę (konkretnie: na to, żeby każdy program dostępny
    > na całym świecie poprzez internet musiał mieć licencję po polsku - i czy
    > może musi mieć także licencę w np. suahili, czy też nie).

    Wiedziałem, że padnie to pytanie, więc powołałem się na kol. WAM w tym
    wątku. Sam podstawy nie znam, uwierzyłem Mu na słowo.
    I uprzedzając pytanie "czy we wszystkim uwierzyłbym Mu na słowo" - nie,
    problem z licencjami na oprogramowanie mnie nie dotyczy; nie instaluję
    programów, których licencja jest w nieznanym dla mnie języku.
    w.

  • 40. Data: 2005-02-08 19:01:23
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    W swojej wiadomości:4208d232$...@n...home.net.pl,
    januszek <j...@p...irc.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Podstawe prawna poprosze.
    Kpisz, czy o drogę pytasz?
    podaj mi podstawę prawnąa mowienia "dzień dobry" rano sąsiadom
    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide