  • 1. Data: 2005-02-07 09:04:16
    Temat: Wyzwiska przez SMS
    Od: reeli <r...@o...pl>

    Witam
    Czy ktoś z Panstwa oreintuje sie czy wyzwiska i grozby przez SMS sa
    karane prawem??
    jesli tak to prosiłbym o jakis numer art. odpowiedniego;-) Albo gdzie
    tego szukac:)
    Pozdrawiam
    reeli

  • 2. Data: 2005-02-07 09:35:09
    Temat: Re: Wyzwiska przez SMS
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    karola wrote:

    > sa karalne jest to grozba karalna

    Wyzwiska - na pewno nie. Groźby - tylko jeśli ma się uzasadnione obawy
    co do ich spełnienia.

    A tak poza tym to najwyżej zakłócanie spokoju, czyli wykroczenie.

  • 3. Data: 2005-02-07 09:35:13
    Od: "karola" <k...@w...pl>

  • 4. Data: 2005-02-07 09:48:09
    Od: "temp 377" <r...@i...net.pl>

    i owszem sa to grozby karalne, ale co z tego jesli i tak zazwyczaj
    postaepowanie w takich wypadkach jest umarzane ze wzgledu na niska
    szkodliwosc spoleczna czyny, lub na znikoma ilosc materialu dowodowego
    :P
    pozrawiam rem

  • 5. Data: 2005-02-07 11:15:16
    Od: "Viking" <rogocz_m@no_spam_chorzow.um.gov.pl>

    Użytkownik "temp 377" <r...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > postaepowanie w takich wypadkach jest umarzane ze wzgledu na niska
    > szkodliwosc spoleczna czyny, lub na znikoma ilosc materialu dowodowego

    a co w przypadku gdy da to grozby gwaltu i mordestwa np?
    wysylane z nr typu 7322 obsceniczne rysunki z dopisanymi grozbami
    pozbawienia zycia i gwaltu? ani nie wiadomo od kogo, a strach jest...

  • 6. Data: 2005-02-07 11:50:22
    Od: "temp 377" <r...@i...net.pl>

    > a co w przypadku gdy da to grozby gwaltu i mordestwa np?
    > wysylane z nr typu 7322 obsceniczne rysunki z dopisanymi grozbami
    > pozbawienia zycia i gwaltu? ani nie wiadomo od kogo, a strach jest...

    A pewnie, jasne ze jest. Ale z wlasnego doswiadcznia ci powiem ze 40min
    rozmowtelefonicznych( +scenotyp), 30 sms-ow, podanych na zlotej tacy( plita
    cd) wraz opisem i wskazaniem osoby to nadal znikoma ilosc materialu
    dowodowego, odwolanie nic nowego nie wnioslo :)

  • 7. Data: 2005-02-07 12:25:59
    Od: "Viking" <rogocz_m@no_spam_chorzow.um.gov.pl>

> [...]

    > cd) wraz opisem i wskazaniem osoby to nadal znikoma ilosc materialu
    > dowodowego, odwolanie nic nowego nie wnioslo :)

    yhmmm, dzieki za pozbawienie zludzen:-)))

  • 8. Data: 2005-02-07 12:32:47
    Od: reeli <r...@o...pl>

    mnie tez pozbawilo zludzen i pewnie w rezultacie zmieni numer telefonu:)
    reeli

  • 9. Data: 2005-02-13 16:04:26
    Od: "cyfer" <c...@o...pl>

    <<reeli>> wrote:
    > Witam

    Witam

    > Czy ktoś z Panstwa oreintuje sie czy wyzwiska i grozby przez SMS sa
    > karane prawem??

    Tak

    > jesli tak to prosiłbym o jakis numer art. odpowiedniego;-) Albo gdzie
    > tego szukac:)
    > Pozdrawiam
    > reeli

    Sprawa tego typu miała miejsce w Sądzie Rejonowym w Głogowie:
    starosta Rusiecki vs jego małzonka (w trakcie kampanii wyborczej).
    Proponuję pogooglać.

    Pzdr
    --
    cyfer gg 2155481