  • 1. Data: 2005-02-07 08:09:29
    Temat: program typu Trial
    Od: "Joanna" <m...@g...net>

    witajcie,

    czy ktos moglby mi udzielic info na temat jak to jest z programami typu
    trial.
    Czy sciagajac free trial na 30 dni moge na nim zrobic prace ktora robie na
    potrzeby firmy i ktora pozniej bedzie rozdawana klientom na CD? chodzi np o
    trial macromedia director, ew. mysle o programie konwertujacym powerpointa
    do flash.

    dzieki,
    pozdrawiam
    joanna

  • 2. Data: 2005-02-07 08:52:00
    Temat: Re: program typu Trial
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    np o
    > trial macromedia director, ew. mysle o programie konwertujacym

    poczytaj w licencji, napewno jak juz bys mial odpowiadac to cywilnie (jak
    w licencji jest zapis)a nie karnie.

    P.

  • 3. Data: 2005-02-07 09:50:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    Joanna rzecze:
> [...]
    > trial macromedia director, ew. mysle o programie konwertujacym powerpointa

    W Polsce możesz. Polskie prawo nie przewiduje takiej sytuacji.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 4. Data: 2005-02-07 10:01:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Arek napisał(a):

    > W Polsce możesz. Polskie prawo nie przewiduje takiej sytuacji.

    Nie do konca. Instalujac wersje trial musisz zgodzic sie na warunki
    licencji dla tej wersji. Skoro sie zgodziles to i odpowiadasz...

    j.

  • 5. Data: 2005-02-07 17:24:50
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 7 Feb 2005 11:01:32 +0100, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    >Nie do konca. Instalujac wersje trial musisz zgodzic sie na warunki
    >licencji dla tej wersji. Skoro sie zgodziles to i odpowiadasz...
    A czy program nie powinien miec licencji i instrukcji obslugi po
    polsku? :) A jak ma po angielsku i on nie rozumie?

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 6. Data: 2005-02-07 17:41:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    WAM napisał(a):

    > A czy program nie powinien miec licencji i instrukcji obslugi po
    > polsku? :) A jak ma po angielsku i on nie rozumie?

    Chcesz powiedziec, ze nie zrozumial ale sie zgodzil?

    j.

  • 7. Data: 2005-02-07 19:19:55
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    januszek wrote:

    > Chcesz powiedziec, ze nie zrozumial ale sie zgodzil?>

    Tak. Jest to trywialne zabezpieczenie. I to nie on kliknal "I agree"
    tylko jego 3 letni synek.

    Jacek

  • 8. Data: 2005-02-07 19:21:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jasek napisał(a):

    > Tak. Jest to trywialne zabezpieczenie. I to nie on kliknal "I agree"
    > tylko jego 3 letni synek.

    Rozumiem, a zeby oplacic adwokata sprzeda swojego psa? ;P

    j.

  • 9. Data: 2005-02-07 19:30:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Chcesz powiedziec, ze nie zrozumial ale sie zgodzil?

    klikanl jakies "YES I AGREE" :)

    P.

  • 10. Data: 2005-02-07 19:34:46
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-07 18:41 :

    > Chcesz powiedziec, ze nie zrozumial ale sie zgodzil?
    >
    > j.
    Nie wiedział, ale było napisane "No" i kliknął i program nie działał
    dalej, a jak kliknął drugie "Yes" (co to za dziwne słowo na "y"?) i
    poszło dalej... Skąd miał wiedzieć, że to licencja?
    w.