  • 21. Data: 2005-02-08 05:01:45
    Temat: Re: program typu Trial
    Od: pixel <g...@g...com>

    On Mon, 7 Feb 2005 20:47:37 +0000 (UTC), Paszczak wrote:

    > Dali jakiś papier, facet podpisał się po prawej stronie kartki, to ja
    > podpisałem się po lewej. Dopóki nie podpisałem to gościu nie chciał oddać
    > kluczyków od samochodu. A teraz jakiś bysio za mną gania i za cholerę nie
    > wiem, o co chodzi...
    >
    > Swoją drogą to między 'licence'/'license' a 'licencja' jest kosmiczna
    > różnica.
    >
    > A gdyby pytanie brzmiało np. 'do you want to delete all your disk contents
    > before instalation'?

    A żebyś się nie zdziwił, było wiele osób które klikały losowo na podobne
    komunikaty (jedni mieli szczęście inni nie).

    --
    ?pixel(TM)
    ?Informacja jak skonfigurować czytniki, aby pokazywały

  • 22. Data: 2005-02-08 05:19:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pixel wrote:

    > Po klikniÄ?ci na "NO" program siÄ? dziwnie wyĹ?Ä?czaĹ? wiÄ?c nastÄ?pnym razem
    > kliknÄ?Ĺ? na "YES" i zadziaĹ?aĹ?o =)

    Ustaw sobie poprawne kodowanie. Może UTF jest 'trendy', ale standardem
    jest ISO.

  • 23. Data: 2005-02-08 06:11:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pixel wrote:

    > Dlaczego wy wszyscy odnosicie siÄ? do niej per "on"?
    > PrzecieĹź podpisuje siÄ? jako Joanna :)

    Może u siebie, wraz z nowym kodowaniem, wprowadziłeś sobie nową
    gramatykę, ale podobnie jak na grupie obowiązuje ISO, tak w języku
    polskim obowiązują w czasownikach końcówki żeńskie typu np. '-łaś' -
    więc w normalnym języku polskim "dłubałabyś" to czasownik w rodzaju żeńskim.

  • 24. Data: 2005-02-08 08:52:39
    Od: pixel <g...@g...com>

    On Mon, 7 Feb 2005 09:52:00 +0100, Przemek R. wrote:

    > poczytaj w licencji, napewno jak juz bys mial odpowiadac to cywilnie (jak
    > w licencji jest zapis)a nie karnie.

    Dlaczego odnosisz się do niej per "on"?
    Przecież podpisuje się jako Joanna :)

  • 25. Data: 2005-02-08 08:55:38
    Od: pixel <g...@g...com>

    On Tue, 08 Feb 2005 07:11:47 +0100, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > polskim obowiązują w czasownikach końcówki żeńskie typu np. '-łaś' -
    > więc w normalnym języku polskim "dłubałabyś" to czasownik w rodzaju żeńskim.

    Sorry, źle przeczytałem.

  • 26. Data: 2005-02-08 08:55:39
    Od: pixel <g...@g...com>

    On Tue, 08 Feb 2005 06:19:57 +0100, Andrzej Lawa wrote:

    > Ustaw sobie poprawne kodowanie. Może UTF jest 'trendy', ale standardem
    > jest ISO.

    Tak samo ignorowanie MIME może być 'trendy', standard jest standardem.
    Dla Twojej wiadomości - UTF-8 jest testowo dopuszczone i najpewniej zastąpi
    ISO.

    Tutaj masz jak ustawić czytnik, aby wyświetlał posty poprawnie (niezależnie
    od użytego kodowania):
    http://athantor.kgb.pl/utf/v2/f/m/moz_r.html

  • 27. Data: 2005-02-08 09:18:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > polskim obowiązują w czasownikach końcówki żeńskie typu np. '-łaś' -
    > więc w normalnym języku polskim "dłubałabyś" to czasownik w rodzaju żeńskim.

    Zwroc, Andrzeju, uwage na to, ze w jego sigu znajduje sie link do how-to
    dokladnie wyjasniajacego konfiguracje praktycznie kazdego czytnika
    do wyswietlania utf ;)

    j.

  • 28. Data: 2005-02-08 09:57:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Paszczak rzecze:
    > Co nie znaczy, że licencja nie zostanie złamana.

    Nie zostanie, ponieważ nie jest to licencja.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 29. Data: 2005-02-08 10:03:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ustaw sobie poprawne kodowanie. Może UTF jest 'trendy', ale standardem
    > jest ISO.

    zaisbtaluj sobie czlowieku porzadny czytnik automatycznie wykrywajacy
    kodowanie,

    P.

  • 30. Data: 2005-02-08 14:00:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek wrote:

    > Zwroc, Andrzeju, uwage na to, ze w jego sigu znajduje sie link do how-to
    > dokladnie wyjasniajacego konfiguracje praktycznie kazdego czytnika
    > do wyswietlania utf ;)

    No to co?

    A jak opiszę, jak konfigurować czytniki na Mazovię?...

    Zresztą Mozilla sama z siebie UTFa może obsługiwać.