  • 1. Data: 2006-04-01 15:25:46
    Temat: problemy z autem na gwarancji
    Od: w...@p...onet.pl

    czesc,
    i szybko do rzeczy:
    samochod ma dopiero rok a juz jestem z nim conajmniej raz w tygodniu w serwisie.
    Ostatnio raczej problemy z ukladem kierowniczym i amortyzatorami, oczywiscie
    wymienione w ramach gwarancji, ale ostatnio nowy problem, ktory juz mnie
    totalbnie zirytowal. Mianowicie na tylnej klapie (bo to hatchback) dostrzeglem
    swego rodzaju purchle, swiadczace jak mniemam o obecnosci pod nimi rdzy. Jakby
    tego bylo malo, dodatkowo rdzawe zacieki widoczne sa pod oswietleniem tablicy
    rejestracyjnej. Z poczatku widzialem tylko 2 uszczerbki na klapie, ale jak
    zaczalem sie przygladac...no jest tego troche. Ktos ma jakis pomysl co z tym
    dalej poczac? Bo przyznam, ze po prostu mam juz dosyc tego samochodu. Aha, dla
    zastanawiajacych sie wlasnie nad zakupem - to honda civic made in england (co
    pewnie wiele usprawiedliwia).

    pozdrawiam
    d.

  • 2. Data: 2006-04-03 05:50:55
    Temat: Re: problemy z autem na gwarancji
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Chyba pozostaje pocztyać warunki gwarancji
    JEst okres gw na blache i na mechanike.
    Sprzet elektroniczny po czwartej naprawie zazwyczaj wymieniają.
    Auta pewnie nie- ale poczytaj...