  • 1. Data: 2006-04-01 15:35:43
    Temat: protokol NNTP - sadowy nakaz zamkniecia?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Słyszałem właśnie w radiu, że Arnold Buzdygan uzyskał sądowy nakaz
    zawieszenia protokołu NNTP na terytorium Polski, okazało się, że po
    kilkuletnim postępowaniu (pozew wpłynął ok. 2001 r.) sąd podzielił jego
    stanowisko zarówno w zakresie ochrony danych osobowych jak też i
    powszechnego naruszania jego praw i godności przez adminów serwerów
    usenetowych, a to właśnie przez to, że umożliwili oszczercom dowolne
    przetwarzanie jego imienia i nazwiska...
    Nakaz wchodzi w życie - pod warunkiem uprawomocnienia - po 14 dniach od
    wydania postanowienia.
    FUT warning.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 2. Data: 2006-04-01 15:55:35
    Temat: Re: protokol NNTP - sadowy nakaz zamkniecia?
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Słyszałem właśnie w radiu, że Arnold Buzdygan uzyskał sądowy nakaz
    > zawieszenia protokołu NNTP na terytorium Polski, okazało się, że po

    I jak on teraz znajdzie kobiete swojego zycia ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-04-01 17:10:37
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    a lyzka na to...

    prima aprilis :)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-04-01 20:08:18
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    > Słyszałem właśnie w radiu, że Arnold Buzdygan uzyskał sądowy nakaz
    > zawieszenia protokołu NNTP na terytorium Polski,

    Formalnie taki protokół nie istnieje.

  • 5. Data: 2006-04-01 22:14:06
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.internet.mordplik Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > usenetowych, a to właśnie przez to, że umożliwili oszczercom dowolne
    > przetwarzanie jego imienia i nazwiska...

    YHBT - 04-01 ;)

    --
    http://www.chmurka.net/ :: FidoNet 2:480/138 :: GG 1234 :: Grono 123
    Nie jesteś reprezentatywnym przypadkiem w czymkolwiek ;) (C) Bylinek

  • 6. Data: 2006-04-02 11:28:05
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 01 Apr 2006 22:08:18 +0200,
    Piotr Dembiński <p...@g...pl> screamed:

    > Formalnie taki protokół nie istnieje.

    "The Network News Transfer Protocol (NNTP) is documented in RFC 977"

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 13:28:04 user up 10934 days, 1:23, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Are you having fun yet?

  • 7. Data: 2006-04-02 12:04:02
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Artur M. Piwko wrote:

    > "The Network News Transfer Protocol (NNTP) is documented in RFC 977"

    Nie widzę tego RFC w Art. 87. Konstytucji.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 8. Data: 2006-04-02 12:37:21
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> writes:

    > In the darkest hour on Sat, 01 Apr 2006 22:08:18 +0200,
    > Piotr Dembiński <p...@g...pl> screamed:

    > "The Network News Transfer Protocol (NNTP) is documented in RFC 977"

    No nie wiem. Mikołaj Rej by się obraził ;)

  • 9. Data: 2006-04-02 13:37:21
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Apropo usenetu i spraw sadowych:
    "Korporacja Google wygrała dwuletnią walkę sądową o prawo do wykorzystania
    tekstów publikowanych w Usenecie. Firma została pozwana przez Gordona Roya
    Parkera, który publikuje swoje prace w Sieci w ramach Snodgrass Publishing
    Group. Niektóre fragmenty książki Parkera zostały zaindeksowane przez
    Google i każdy mógł dotrzeć do nich za pośrednictwem wyszukiwarki. Autor
    dzieła zatytułowanego ,,29 Reasons Not To Be A Nice Guy" pozwał firmę w 2004
    roku, zarzucając jej 11 przestępstw, takich jak min. naruszenie praw
    autorskich czy szantaż. Sędzia Barclay Surrick odrzucił wszystkie
    oskarżenia, uznając je za bezpodstawne."
    www.frazpc.pl/komentarze/news/16224
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 10. Data: 2006-04-02 14:28:25
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 02 Apr 2006 14:04:02 +0200,
    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> screamed:

    A musisz? http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=15390

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 16:23:31 user up 10934 days, 4:18, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Multitasking: Screwing up several things at once...