  • 1. Data: 2003-01-12 12:15:44
    Temat: problem z lokalem
    Od: "Zenek" <d...@p...onet.pl>

    Po śmierci rodziców pozostało mi mieszkanie w którym jestem zameldowany.
    Praktycznie w nim nie mieszkam.
    Budynek od niedawna ma właściciela. W umowie jest zawarte że nie mogę
    wynająć bez zgody właściciela.
    Co mogę zrobić aby nie utracić lokalu a zarazem nie ponosić kosztów
    utrzymania.
    Biorąc pod uwagę przepisy na dziś jak i zmiany zapowiadane w 2004 r. Chodzi
    o uwolnienie cen najmu dla właścicieli.

  • 2. Data: 2003-01-12 22:35:02
    Temat: Re: problem z lokalem
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Sun, 12 Jan 2003 13:15:44 +0100,"Zenek" <d...@p...onet.pl>, napisał/a:

> [...]
    > wynająć bez zgody właściciela.
    > Co mogę zrobić aby nie utracić lokalu a zarazem nie ponosić kosztów

    Jeżeli to jest mieszkanie komunalne lub spóldzielcze niewłasnościowe to
    pokazywać się tam jak najczęściej.Niech sąsiedzi Cię widzą i myślą,że tam
    mieszkasz.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja