  • 1. Data: 2003-01-12 13:08:22
    Temat: PILNE - prosze o pomoc z prawem spoldzielczym
    Od: s...@p...onet.pl

    Prosze o pomoc w zwiazku z nowelizacja prawa spoldzielczego
    24 grudnia zostala podpiasna nowelizacja tego prawa i zaczyna ono obowiazywac
    juz od 15 stycznia.
    Mam nowe prawo i kilka interpretacji, ale potzrebowalbym wiecej.
    Sprawa bardzo pilna - najlepiej dzisiaj.
    Jakies linki do stron itp

    Prosze o wyslanie tego takze na email gdyz nie wiem czy bede mial dostep do
    news.

    Fantom
    Mialem kiedys dostep do www.e-prawnik.pl, ale skonczyla mi sie prenumerata a
    tam tez sa jakies interpretacje tego. Moze jak ktos ma dostep to skopiuje mi ja
    i wysle via email ?

  • 2. Data: 2003-01-14 15:21:34
    Temat: Re: PILNE - prosze o pomoc z prawem spoldzielczym
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    > juz od 15 stycznia.
    > Mam nowe prawo i kilka interpretacji, ale potzrebowalbym wiecej.
    > Sprawa bardzo pilna - najlepiej dzisiaj.

    No i po ptakach. SM juz zamknieta. nic wiecej nie zalatwie :(

    Fantom