  • 1. Data: 2003-01-12 10:36:42
    Temat: NOWA TARGOWICA
    Od: t...@o...pl

    Jak podaje "Nasz Dziennik" (www.naszdziennik.pl):
    Do skandalu, godzącego w podstawy suwerennego państwa, doszło
    wczoraj w Sejmie podczas prac nad ustawą o referendach europejskich.
    Posłowie SLD przyjęli przepisy całkowicie ignorujące wolę Narodu.
    Jeżeli ponad połowa Polaków weźmie udział w referendum, dotyczącym
    ewentualnego przystąpienia Polski do Unii Europejskiej i gremialnie
    powie akcesji NIE, procedura ratyfikacyjna zostanie uruchomiona od
    nowa. I tak do skutku.

    --
    T.K.

  • 2. Data: 2003-01-13 13:08:09
    Temat: Re: NOWA TARGOWICA
    Od: "Waldemar Godel" <a...@W...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak podaje "Nasz Dziennik" (www.naszdziennik.pl):
    > Do skandalu, godzącego w podstawy suwerennego państwa, doszło

    Jak widac glupich nie sieja. Jak rowniez widac, w Ich dzienniku rozumu
    nie przybywa, bo za ta ustawe powinni SLD po dupach calowac.

    Gdyby nie to, to zgodnie z konstytucja, w razie frekwencji na referendum
    mniejszej niz 50%, decyzje o przystapieniu do UE podjeloby zgromadzenie
    narodowe wiekszoscia (tu juz cytuje z pamieci) 3/4 glosow. Szybkie
    spojrzenie
    na liczby pokazuje, ze wstapienie zostaloby przeglosowane. Zmiana opisywana
    przez przedmowce dziala wiec na korzysc oszolomow, ale zeby do tego dojsc
    trzeba miec przynajmniej kilka sprawnych szarych komorek, wiec rozumiem,
    ze oszolomy do tego nie dojda.
    Wnioskujac z topicu i tak nie mam z kim dyskutowac, wiec sam nie wiem po co
    ja to pisze, lepiej pojde sie napic kawy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 3. Data: 2003-01-13 13:29:16
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : ** Przepraszam za głupie gadanie i za moją obecność na tej grupie,
    **
    : ** ale aktualnie nie mam nic do roboty, a przeczytałem już nawet pl.test
    **

    sygnaturkę masz cudowną :)
    --
    Niech to wszystkie zawody też postronne znają,
    że prawnicy nie gęsi i swój język mają.

  • 4. Data: 2003-01-13 14:04:38
    Od: w...@p...onet.pl

    Waldemar Godel napisal(a):

> [...]
    > trzeba miec przynajmniej kilka sprawnych szarych komorek, wiec rozumiem,

    Zgoda, tylko ze tam opsiywany byl przypadek kiedy frekwencja bedzie
    _powyzej_ 50% i wiekszosc powie NIE. Wtedy referenda az do skuktu -
    czyli az wejdziemy ;-).

    --
    Wojtek