  • 1. Data: 2003-01-12 11:26:52
    Temat: gwarancja
    Od: "Gregor" <g...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    Ponad rok temu kupiłem komputer i niedawno padł mi twardy dysk. Oddałem do
    serwisu i wymieniono mi dysk na nowy. Gdy kupowałem rok temu firma dawała na
    dyski 3 lata gwarancji, a teraz są gwarancje 1 rok.
    Pytanie:
    Jaką gwarancję powinienem dostać na ten dysk który dostałem teraz z serwisu?
    Bo jeśli roczną to skraca mi się gwarancja o ok. 1 rok.

  • 2. Data: 2003-01-12 20:48:01
    Temat: Re: gwarancja
    Od: "Asdax" <a...@p...NO_SPAM.fm>

    Kiedy kupowales sprzet, zawarles umowe sprzedazy w ktorej udzielono Ci
    gwarancji na okres 3 lat, wiec dlaczego teraz mialbys miec 1 rok? Zmieniales
    umowe? Jezeli nie, to nie widze problemu.
    pzdr
    Asdax

  • 3. Data: 2003-01-12 21:55:01
    Od: "Gregor" <g...@p...onet.pl>

    > Kiedy kupowales sprzet, zawarles umowe sprzedazy w ktorej udzielono Ci
    > gwarancji na okres 3 lat, wiec dlaczego teraz mialbys miec 1 rok?
    Zmieniales
    > umowe? Jezeli nie, to nie widze problemu.

    Czyli powinna być kontynuowana stara gwarancja?
    Czy może jeśli jest to nowy sprzęt, to powinienem dostać nową gwarancję na 3
    lata?