  • 1. Data: 2005-04-15 12:45:26
    Temat: prawo jazdy "tylko w szklach korekcyjnych" a soczewki kontaktowe
    Od: BartekK <s...@h...art.pl>

    Niby problem wagi muszej, ale upierdliwy kontrolujacy sie znalazl, w
    prawo jazdy mam wbite na ostatniej stronie ze musze jezdzic w okularach
    (tzn w szklach korekcyjnych). Ale ze juz niemamy dziewietnastego wieku,
    to dorobilem sie soczewek kontaktowych. I tu problem - pan policjant
    twierdzi ze jade niezgodnie z moim prawem jazdy, czyli tak jakbym go
    niemial i chce 200zl i 6 punktow (ki czort? bo nijak to w taryfikatorze
    nie pasuje). Nie zgodzilem sie, bedzie sad grodzki, ale jak im udowodnie
    iz akurat w tamtym momencie mialem soczewki na oczach? Moze soczewki nie
    sa uznawane za szkla korekcyjne?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 2. Data: 2005-04-15 12:48:43
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    BartekK napisał(a):

    > iz akurat w tamtym momencie mialem soczewki na oczach? Moze soczewki nie
    > sa uznawane za szkla korekcyjne?

    To policjant musi udowodnić, że ich nie miałeś.
    Nie bój dupy ... szkła korekcyjne miałeś, ino nie szklane ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 3. Data: 2005-04-15 13:03:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    BartekK wrote:
> [...]
    > nie pasuje). Nie zgodzilem sie, bedzie sad grodzki, ale jak im udowodnie
    > iz akurat w tamtym momencie mialem soczewki na oczach? Moze soczewki nie

    Pan policiant w sądzie będzie miał niejaki kłopot, żeby udowodnić, że
    szkieł korekcyjnych w postaci soczewek nie miałeś.
    Chyba, że będzie łgał jak z nut.
    W każdym razie nie sądzę, abyś cokolwiek dostał.
    A i na rozprawę idż w soczewkach, a nie w okularach.

  • 4. Data: 2005-04-15 14:15:01
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "BartekK" <s...@h...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > momencie mialem soczewki na oczach? Moze soczewki nie sa uznawane za szkla

    173

  • 5. Data: 2005-04-15 14:16:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > szklach korekcyjnych). Ale ze juz niemamy dziewietnastego wieku, to
    > dorobilem sie soczewek kontaktowych. I tu problem - pan policjant twierdzi

    A mówiłeś, że masz szkła kontaktowe?Jeśli nie, a rozmowę słyszał i
    potwierdzi jego kolega z drogówki to...Sąd rzstrzygnie.

    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2005-04-15 22:41:39
    Od: BartekK <s...@h...art.pl>

    Leszek napisał(a):
    > A mówiłeś, że masz szkła kontaktowe?Jeśli nie, a rozmowę słyszał i
    > potwierdzi jego kolega z drogówki to...Sąd rzstrzygnie.
    drugi policjant nie wylazl z radiowozu, wiec nic nei slyszal, a o
    soczewkach mowilem - odpowiedz krotka "ja okularow nie widze a sa
    wymagane, przyjmuje pan mandat?". A ze ja bylem sam, ich dwoch i to
    koledzy, to moga zeznac przeciez ze nie tylko niemialem okularow, to
    jeszcze po omacku auta szukalem, ich nie widzialem i wogole jechalem
    zyzgzakiem, a kto to podwazy?
    Moze nie bedzie sie im chcialo pisac i biegac z taka pierdola, bo mi tez
    sie niechce ;)

  • 7. Data: 2005-04-16 20:06:09
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    BartekK wrote:

> [...]
    > zyzgzakiem, a kto to podwazy?
    > Moze nie bedzie sie im chcialo pisac i biegac z taka pierdola, bo mi tez

    Swoją drogą trzeba było powiedzieć, żeby Ci dopisał, że on za szkła
    korekcyjne uważa tylko okulary, skoro taki jest o tym przekonany.

    Ew. trzeba było samemu mu to na mandacie dopisać.

    Ale nie martwiłabym się. Faktycznie idź w soczewkach. Jak był taki
    ograniczony, to pewnie przed sądem wykaże to samo. Poczekaj, niech się
    wypowie, niech się uprze, że liczą się tylko okulary ;)

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 8. Data: 2005-04-20 15:47:40
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    BartekK wrote:

> [...]
    > bedzie sad grodzki, ale jak im udowodnie iz akurat w tamtym momencie
    > mialem soczewki na oczach? Moze soczewki nie sa uznawane za szkla

    To tu się taki dowcip nasuwa:
    - Panie kierowco, a gdzie okulary?
    - Ale ja mam kontakty
    - A co mnie obchodzi jakie ma pan znajomości!

    --
    Pozdro
    Massai