  • 1. Data: 2005-04-15 12:34:16
    Temat: hologram a legalnosc
    Od: Łukasz 'Pinki' Rostalski <p...@o...pl>

    Witam,
    czy brak hologramu na zakupionej plycie (dokładniej na opakowaniu) z filmem
    dvd swiadczy o braku legalnosci. Plyte kupilem na allegro (w opisie podane
    bylo ze plyta jest oryginalna).

    --
    Łukasz Rostalski

  • 2. Data: 2005-04-15 13:14:41
    Temat: Re: hologram a legalnosc
    Od: "pioootr" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz 'Pinki' Rostalski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    filmem
    > dvd swiadczy o braku legalnosci. Plyte kupilem na allegro (w opisie podane

    Hologram nalepiany jest na opakowanie a nie na płytę, więc ewentualnie
    świadczy o legalnym opakowaniu. Legalne płyty DVD posiadają wybite małe
    literki IFPI + jakiś tam numerek na wewnętrznej krawędzi (ale może i
    "piraty" mają takie oznaczenie ? nie wiem, nie mam żadnego)
    Piotr

  • 3. Data: 2005-04-15 15:23:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Łukasz 'Pinki' Rostalski wrote:
    > Witam,
    > czy brak hologramu na zakupionej plycie (dokładniej na opakowaniu) z
    > filmem dvd swiadczy o braku legalnosci.

    Nie. Wiele tanich płyt na opakowaniach nalepek nie ma (te hipermarketowe
    z 'kosza', płytki dołączane do czasopism itepe).

  • 4. Data: 2005-04-15 19:03:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz 'Pinki' Rostalski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    Hologram jedynie podnosi prawdopodobieństwo tego, że płyta jest legalna.
    Tego również nie gwarantuje. jeśli chcesz się upewnić, czy płyta powinna
    mieć hologram, to zadzwoń do wydawcy. Powinien być napisany na płycie.
    on wie, czy nabył hologramy, czy nie.