  • 1. Data: 2004-07-05 10:51:50
    Temat: prawo gospodarcze
    Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>

    Witam.
    Prosilabym o pomoc w odnalezieniu dobrych materialow na temat prawa
    gospodarczego w internecie. Potrzebne do przygotowania do egzaminu :)
    Troche tego jest, ale sporo rozbieznosci, ludzie czesto nie podaja z
    kiedy maja te informacje, czesto sa to informacje przedawnione.

    Interesowalby mnie m.in. kodeks handlowy najlepiej z komentarzami - z
    jakiej strony warto korzystac?
    Na przyklad jest kh z komentarzem na stronie "GazetyPrawnej" - czy
    warto te 2 zlote zaplacic? :)

    --
    Pozdrawiam, Sabina
    (z adresu usun co trzeba)

    www.pajacyk.pl

  • 2. Data: 2004-07-05 11:54:04
    Temat: Re: prawo gospodarcze
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sabinka wrote:
    > Interesowalby mnie m.in. kodeks handlowy najlepiej z komentarzami - z
    > jakiej strony warto korzystac?
    > Na przyklad jest kh z komentarzem na stronie "GazetyPrawnej" - czy
    > warto te 2 zlote zaplacic? :)

    Przede wszytkim to kodeks handlowy już nie obowiązuje. Więc raczej
    szukasz kodeksu spółek handlowych.

    KG

  • 3. Data: 2004-07-05 12:48:19
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    > Przede wszytkim to kodeks handlowy już nie obowiązuje. Więc raczej
    > szukasz kodeksu spółek handlowych.
    >
    > KG

    a po drugie to raczej nie jest prawo gospodarcze tylko handlowe.........

    b.

  • 4. Data: 2004-07-06 09:56:08
    Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>

    On Mon, 05 Jul 2004 13:54:04 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> wrote:

    >Przede wszytkim to kodeks handlowy już nie obowiązuje. Więc raczej
    >szukasz kodeksu spółek handlowych.

    O, no to mi sie cos wyjasnilo, bo sie zastanawialam czy kh to to samo
    co ksh lub jaka jest miedzy nimi zaleznosc... a od keidy kh nie
    obowiazuje? Chyba od bardzo niedawna??

    --
    Pozdrawiam, Sabina
    (z adresu usun co trzeba)

    www.pajacyk.pl

  • 5. Data: 2004-07-06 10:07:58
    Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>

    On Mon, 5 Jul 2004 14:48:19 +0200, "bella" <b...@o...pl> wrote:

    >a po drugie to raczej nie jest prawo gospodarcze tylko handlowe.........

    Mi chodzi o prawo _gospodarcze_.

    --
    Pozdrawiam, Sabina
    (z adresu usun co trzeba)

    www.pajacyk.pl

  • 6. Data: 2004-07-06 10:10:30
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Sabinka napisał:

    > O, no to mi sie cos wyjasnilo, bo sie zastanawialam czy kh to to samo
    > co ksh lub jaka jest miedzy nimi zaleznosc... a od keidy kh nie
    > obowiazuje? Chyba od bardzo niedawna??

    KSH uchwalono we wrzesniu 2000, wszedł w zycie 1 stycznia 2001, w tej
    dacie przestał obowiązywać "stary" KH.
    To już jest kawałek czasu ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2004-07-06 10:12:25
    Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>

    On Tue, 06 Jul 2004 12:10:30 +0200, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >KSH uchwalono we wrzesniu 2000, wszedł w zycie 1 stycznia 2001, w tej
    >dacie przestał obowiązywać "stary" KH.
    >To już jest kawałek czasu ;-)

    Bo na Onecie (www.wiem.onet.pl) w 2001 r. napisali ze kh obowiazuje.
    To mnie zmylilo.
    A jakies ostatnie wazniejsze poprawki w ksh (bo pewnie byly) to z
    kiedy?

    --
    Pozdrawiam, Sabina
    (z adresu usun co trzeba)

    www.pajacyk.pl

  • 8. Data: 2004-07-06 11:49:10
    Od: Michał Szklarski <m...@w...pl>

> [...]

    > To mnie zmylilo.
    > A jakies ostatnie wazniejsze poprawki w ksh (bo pewnie byly) to z

    Jeżeli prawa uczysz się z onetu, a prawo gospodarcze nie różni się dla
    Ciebie od prawa handlowego, to prawnik Ci chyba nie pomoże...

    Poszukaj czegoś tutaj:
    http://www.student.lex.pl/

    --
    _/~\_ _/~\_
    @ @ Michał Szklarski o-o

  • 9. Data: 2004-07-06 14:26:25
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Uzytkownik "Sabinka" <s...@t...tuniema.pf.pl> napisal w wiadomosci

    > Mi chodzi o prawo _gospodarcze_.

    bardzo sie ciesze, tylko przepisy ksh- to prawo handlowe...przykro mi ze cie
    rozczarowalam:))))

    pozdr.
    b.

  • 10. Data: 2004-07-06 16:50:00
    Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>

    On Tue, 06 Jul 2004 13:49:10 +0200, Michał Szklarski <m...@w...pl>
    wrote:

    >Jeżeli prawa uczysz się z onetu,

    Na jakiej podstawie to twierdzisz?

    >a prawo gospodarcze nie różni się dla
    >Ciebie od prawa handlowego,

    Czemu uwazasz ze sie dla mnie nie rozni?
    Mam w programie przedmiotu 'prawo gospodarcze' m.in. i przede
    wszystkim duzo o spolkach, no ale nie tylko - rowniez o
    przedsiebiorstwach panstwowych, spoldzielniach, spolkach cywilnych
    ktorych chyba ksh specjalnie nie omawia, dla tego nie nazwalam watku
    "prawo handlowe".

    >to prawnik Ci chyba nie pomoże...

    Prawnik to by mi sie przydal w innej sprawie. Tutaj pytalam o zrodlo
    podstawowej wiedzy o prawie gospodarczym, nie jest mi do tego
    niezbedny prawnik.

    >Poszukaj czegoś tutaj:
    >http://www.student.lex.pl/

    I za ta konkretna informacje dziekuje.