  • 1. Data: 2004-07-05 10:49:02
    Temat: Czy mogę reklamować porysowane płyty meblowe
    Od: "robski" <r...@t...pl>

    Witam

    Mam taki oto problem.
    Zamówiłem płyty laminowane - takie jakich używa się do produkcji mebli.
    Hurtownia dostarczyła płyty, lecz powierzchnie płyt są porysowane.
    Nie są to jakieś duże rysy, ale widoczne.
    Moim zdaniem płyty nie powinny posiadać ry, zdaniem hurtowni "czepiam się",
    ponieważ rysy są niewielkie.
    Gdyby te płyty miały zdajdować się gdzieś w środku mebli to ok, ale są duże
    formaty płyt, z których mają być drzwi do szafy wnękowej.
    I gdzie leży prawda?
    Chcę je reklamować, ale powiedzieli, że reklamacja raczej nie zostanie uznana.
    Proszę o pomoc. Jak powinienem działać. Do kogo jeszcze pisać, gdzie zgłaszać,
    kim straszyć.

    Bardzo dziękuję, pozdrawiam
    Robski

  • 2. Data: 2004-07-07 07:32:31
    Temat: Re: Czy mogę reklamować porysowane płyty meblowe
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    robski pisze:

> [...]
    > Chcę je reklamować, ale powiedzieli, że reklamacja raczej nie zostanie
    > uznana. Proszę o pomoc. Jak powinienem działać. Do kogo jeszcze pisać,

    No a jest jakas norma na "ilosc rys" by plyta byla uznana za
    "miepoprysowania",
    bo o ile wiem jest akas na ilosc pikseli uszkodzonych w monitorze lcd,
    a na ilosc rys na lakierze samochodu nie ma..

    Boguslaw