  • 1. Data: 2004-07-05 10:19:14
    Temat: odstapienie od umowy....
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    Dziewiec dni temu podpisalem umowe z operatorem na swiadczenie
    dostepu do internetu.

    I chcialbym sie dowiedziec w jakim czasie mozna odstapic od umowy
    bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji, bo w obszernej
    umowie doczytalem sie kilku niekorzystnych dla mnie kruczkow:(
    ktorych wczesniej nie zauwazylem:((((((

    --
    * Pozdrawiam tHe mRuWa
    * ICQ: 8856776 GG: 4045644

  • 2. Data: 2004-07-05 10:55:39
    Temat: Re: odstapienie od umowy....
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    W artykule news:ccbh1q.3vvevu5.1@tHe.mRuWa,
    niejaki(a): tHe mRuWa z adresu <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji, bo w obszernej
    > umowie doczytalem sie kilku niekorzystnych dla mnie kruczkow:(

    no i dobrze by bylo z jakims odnosnikiem zebym mogl czarno na bialym
    pokazac

    --
    * Pozdrawiam tHe mRuWa
    * ICQ: 8856776 GG: 4045644

  • 3. Data: 2004-07-05 12:16:07
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    SOP 1 - a co jest w owej umowie na ten temat?

    HaNkA

    PS. Umowy, nawet obszerne czyta się PRZED podpisaniem

  • 4. Data: 2004-07-05 12:34:07
    Temat: Odp: odstapienie od umowy....
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    I chcialbym sie dowiedziec w jakim czasie mozna odstapic od umowy bez
    ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji,

    generalnie w razie nie wykonania lub nienależytego wykonywania umowy przez
    drugą stronę. Poza tym w wypadkach określonych w umowie

    brett